AAA AUTO privítalo dvojmiliónteho zákazníka

27.09.2017 20:01

Za štvrťstoročie firma predala už milión áut Práve dnes spoločnosť AAA AUTO privítala svojho dvojmiliónteho zákazníka. Stalo sa tak v roku, kedy najväčší predajca ojazdených vozidiel v strednej Európe oslavuje štvrťstoročie existencie. V priebehu posledných dvadsiatich piatich rokov sa v rámci skupiny predalo vozidlo miliónu ľudí a rovnaký počet zákazníkov si jazdený automobil kúpil. Celkový počet zákazníkov AAA AUTO sa tak priblížil k dvom pätinám obyvateľov Slovenska, pätine obyvateľov Českej republiky, alebo celej populácii Slovinska či Lotyšska..

Dvojmilióntou zákazníčkou sa stala Nella Müllerová, ktorá si z pražskej pobočky odviezla vozidlo VW Golf 2.0TDi vo verzii kombi. K automobilu dostala z rúk generálnej riaditeľky AAA AUTO International Karolíny Topolovej tankovaciu kartu na palivo na rok zdarma. „Nebola som pevne rozhodnutá o tom, že to bude práve Golf. Potrebovala som auto s pohonom všetkých štyroch kolies a s ťažným zariadením aspoň na dve tony, pretože vozím kone,“ vysvetlila Nela Müllerová dôvod zaobstarania si vozidla. „Nebolo to po prvý krát, čo som kupovala auto v Áčkach. Bolo to tretie auto a tri som Áčkam aj predávala,“ dodala. S prekonaním hranice dvoch miliónov zákazníkov úzko súvisí prekonanie päťdesiattisícovej hranice predaných áut v prvých deviatich mesiacoch tohto roka, ktoré spoločnosť v rámci celej skupiny dosiahla už na začiatku septembra.

„Podľa zatiaľ ešte stále predbežných odhadov tento rok predáme viac ako sedemdesiat tisíc vozidiel, pričom tak dosiahneme počet až stopäťdesiat tisíc obslúžených zákazníkov iba za tento rok. Už od dnešného dňa začíname pomaly útočiť na hranicu dva a pol milióna, ktorú by sme mohli pri súčasnom tempe obchodovania prekonať už v roku 2020,“ povedala generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová, ktorá zhodou okolností zároveň minulý týždeň oslávila päť rokov vo funkcii najvyššieho manažéra „Áčiek“.

Aby AAA AUTO takýto nápor záujemcov o predaj a nákup automobilu zvládlo, prevádzkuje rozsiahle call centrum. „V našom kontaktnom centre pracuje 200 operátorov, ktorí sú k dispozícii zákazníkom sedem dní v týždni v štyroch krajinách, od rána do neskorých večerných hodín. Ďalšie státisíce požiadaviek riešime prostredníctvom našich webových stránok a e-mailovej komunikácie. Najväčšie nároky sú samozrejme kladené na zamestnancov v našich 42 pobočkách. Tí sa starajú o to, aby sme každodenný nápor záujemcov o predaj alebo výkup automobilov zvládli k ich spokojnosti,“ zdôraznila Topolová. Vysoký počet zákazníkov, ktorý iba za prvý polrok dosiahol medziročný nárast viac ako o desatinu, je podľa Topolovej výsledkom orientácie spoločnosti na maximálnu zákaznícku spokojnosť. „Naši zamestnanci prechádzajú pravidelnými školeniami v prístupe k zákazníkom. Organizujeme interné aj externé mystery shoppingy, aby sme si overili úroveň zákazníckej starostlivosti nielen na call centre, ale aj na pobočkách. Zákazník sa môže s akýmkoľvek podnetom obrátiť či už priamo na mňa prostredníctvom e-mailu zverejneného na našom webe, alebo na zákazníckeho ombudsmana Alexandra Štefucu,“ vysvetlila Karolína Topolová.

„Klientov po návšteve v AAA AUTO kontaktujeme, aby sme od nich získali spätnú väzbu a ich konkrétne hodnotenie úrovne našej starostlivosti. V celej spoločnosti aj podľa jednotlivých pobočiek nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovať slabšie miesta. Na tie sa potom zameriavame a našich zamestnancov doškoľujeme tak, aby naše autocentrá opúšťali skutočne spokojní zákazníci,“ dodala.

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode