AAA AUTO v roku 2014: 63 613 predaných vozidiel, medziročný rast o 12,3 %

07.01.2015 11:15

 AAA AUTO Group v roku 2014 predala spolu 63 613 vozidiel, čo znamená medziročné zvýšenie predajov o 12,3 %. Na rok 2015 pripravuje skupina ďalšiu medzinárodnú a regionálnu expanziu, ďalší rozvoj svojej exkluzívnej značky Mototechna a zameranie sa na B2B segment. V tomto roku skupina očakáva ďalší rast počtu predaných vozidiel v podobnom tempe ako v roku 2014.

„Vďaka stále rastúcemu dopytu a väčšiemu podielu na jednotlivých trhoch sa nám podarilo prekonať plánovaný cieľ 63 000 vozidiel a rok 2014 sme uzavreli dosiahnutím nového rekordu 63 613 áut, s medziročným rastom 12,3 %. To je náš najlepší výsledok od roku 2007, kedy sme však mali viac pobočiek. V roku 2015 očakávame pokračovanie rastu predajov v podobnom tempe, bude však závisieť od celkového stavu ekonomiky,“ povedala generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.

 

Priemerná cena automobilu v roku 2014 bola 6 138 eur. Z celkového množstva predaných áut ich 4 643 putovalo v rámci exportu do zahraničia. Pod značkou Mototechna, ktorá sa špecializuje na predaj zánovných a luxusných vozidiel, predala skupina AAA AUTO v roku 2014 spolu 9 023 automobilov. Najviac áut sa v rámci skupiny predalo v auguste (5 947).

 

Na rok 2015 spoločnosť naplánovala ďalšiu expanziu. „Ako sme už informovali, čoskoro sa vrátime na poľský trh. Najskôr znovu otvoríme našu pobočku pre Varšavu v Piaseczne, ďalšie pobočky budú nasledovať podľa jej úspešnosti. Budeme tiež pokračovať v našej expanzii, a to ako v rozširovaní existujúcich autocentier, tak otváraním nových v mestách s viac než 40 000 obyvateľmi. Radi by sme počas tohto roka otvorili jednu až dve pobočky v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku, kde už máme vytipované niektoré lokality,“ uviedla Karolína Topolová.

 

Skupina sa v roku 2015 tiež zameria na niektoré špecifické segmenty. „V poslednom roku sme zaznamenali výrazné zvýšenie predajov ojazdených vozidiel firmám a živnostníkom. Preto sa pripravujeme výrazne posilniť spektrum služieb pre tento typ zákazníkov. Našou výhodou je, že sme schopní flexibilne dodávať malé flotily do desať vozidiel kdekoľvek v celej krajine vďaka našej hustej sieti pobočiek. Zároveň sa viac zameriame na rastúci segment zánovných a luxusných ojazdených vozidiel, ktoré predávame pod značkou Mototechna,“ dodala Karolína Topolová.

 

Prehľad najpredávanejších ojazdených vozidiel v 35 autocentrách AAA AUTO v roku 2014:

 

 

Česká republika

Slovensko

Maďarsko

Rusko

1.

Škoda Octavia

Škoda Fabia

Opel Astra

Ford Focus

2.

Škoda Fabia

Škoda Octavia

Ford Focus

Opel Astra

3.

VW Golf

VW Passat

VW Golf

Ford Mondeo

4.

VW Passat

VW Golf

VW Passat

Mazda 3

5.

Ford Focus

Ford Focus

Suzuki Swift

Nissan Qashqai

 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode