Asistenčné služby po novom pod hlavičkou Allianz Assistance
14.12.2012 10:38
- Od 19. decembra 2012 bude asistenčná služba Mondial Assistance poskytovať svoje služby klientom Allianz - Slovenskej poisťovne pod novou obchodnou značkou Allianz Assistance
- V roku 2012 vybavila približne 25-tisíc telefonátov klientov Allianz - Slovenskej poisťovne a zaoberala sa viac ako 10-tisíc prípadmi klientov v núdzi
- Súčasťou asistenčných služieb boli aj 4 letecké repatriácie či 295 opráv vozidla priamo na mieste poruchy
V snahe zjednotiť poskytované služby pod jednu značku Allianz bude od 19. decembra 2012 asistenčná služba Mondial Assistance poskytovať svoje služby klientom Allianz - Slovenskej poisťovne pod novou obchodnou značkou Allianz Assistance.
Pod značkou Allianz Assistance bude spoločnosť aj naďalej ponúkať asistenčné produkty v rovnako širokom rozsahu. Telefónne a faxové čísla zostávajú pre klientov rovnaké a zákaznícky servis bude aj naďalej poskytovaný zo sídla spoločnosti v Prahe, ktorého súčasťou je aj platforma so slovenskými operátormi.
Svetové asistenčné služby
Mondial Assistance je asistenčná spoločnosť, ktorá je jedným z popredných svetových odborníkov zameraných na pomoc cestujúcim v núdzi. Služby technickej, zdravotníckej, právnej asistencie a služby home assistance sú poskytované buď priamo, alebo prostredníctvom zmluvných partnerov.
Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne môžu služby asistenčnej spoločnosti využívať pri nasledovných druhoch poistenia:
- cestovné poistenie
- povinné zmluvné poistenie
- havarijné poistenie
Pomov v núdzi pre viac ako 10-tisíc klientov
Allianz Assistance je súčasťou celosvetovej spoločnosti Mondial Assistance, ktorá pôsobí na českom a slovenskom trhu od roku 1997. Za 15 rokov svojej existencie otvorila v Českej a Slovenskej republike vyše 400 000 asistenčných zásahov a obslúžila viac ako 2 milióny hovorov klientov.
V roku 2012 vybavila približne 25-tisíc telefonátov klientov Allianz - Slovenskej poisťovne a zaoberala sa viac ako 10-tisíc prípadmi klientov v núdzi. Z tohto počtu bolo približne 6-tísic zásahov technickej asistencie a 4-tisíc zásahov medicínskej asistencie. Pri technickej asistencii bola najčastejšou príčinou zásahu porucha (3357 zásahov) a pri medicínskej asistencii ochorenie (3059 zásahov). Súčasťou asistenčných služieb boli aj 4 letecké repatriácie či 295 opráv vozidla priamo na mieste poruchy.
Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne môžu využiť:
- záruky asistenčnej služby pre vozidlá opakovane, ak nastanú v jednom poistnom období rôzne škody
- možnosť spočítať limity na poskytované služby dohromady, ak majú od Allianz - SP aj PZP aj havarijné poistenie
- využívať asistenčné služby nielen v prípade nehody, ale aj poruchy