BMW i spúšťa zobrazovanie produktov v rozšírenej realite. Využíva Tango, technológiu pre mobilné telefóny od Google
16.01.2017 18:21
Jedinečný interaktívny zážitok pre zákazníkov vytvorila spoločnosť Accenture Vizualizácia a spoznávanie produktov v reálnej veľkosti a v 3D Inovatívna nová technológia sa predstaví na vybraných predajných miestach
BMW je prvým automobilovým výrobcom, ktorý poskytuje svojim zákazníkom interaktívny zážitok s produktmi pomocou 3D rozšírenej reality. Ide o čerstvo spustený pilotný program. S použitím technológie pre mobilné telefóny Tango, ktorú vyvinula spoločnosť Google, si môžu zákazníci interaktívne vytvoriť svoje ideálne modely BMW i3 alebo i8.
„Naše automobily sú emotívne produkty a aby sme dosiahli tieto emócie, treba ich najprv dobre spoznať,” povedal Andrea Castronovo, viceprezident BMW Group pre stratégiu predaja a ďalší nákup. „V momente, keď nemáme požadovaný produkt práve k dispozícii, je vizualizácia veľkou pomôckou,” dodáva.
Táto možnosť bude k dispozícii najprv v dvojcifernom počte predajných miest a záujemcovia ju môžu používať na mobilných telefónoch, ktoré podporujú technológiu Tango. Vďaka nej sa záujemcovia prostredníctvom vizualizácie a rozšírenej reality zoznámia s produktmi BMW i. Vytvoria si 3D obraz, v ktorom sa môžu interaktívne pohybovať: otvoriť dvere alebo kapotu či sadnúť si do vozidla a spoznať interiér. Eric Johnsen, riaditeľ vývoja rozšírenej reality v Google, vraví: „Výhodou technológie Tango je reálne vnímanie okolitého priestoru. Kolesá sú naozaj na podlahe, čo vytvára oveľa realistickejší zážitok.”