BMW iX1 a svetová influencerka a podnikateľka Chiara Ferragni v boji proti predsudkom
08.01.2024 22:00
V špeciálnom projekte BMW Italia spoločne vytvorili spot na vozidlo BMW iX1, pričom zároveň išlo o boj proti predsudkom voči elektrickej mobilite s nulovými emisiami. Výsledkom bol krátky film v 60- a 30-sekundovej verzii.
V rámci retrospektívy na uplynulý rok vyberáme zaujímavý projekt z Talianska. Spoločnosť BMW Italia si vybrala módnu bloggerku a ikonu Chiaru Ferragni ako výnimočnú protagonistku špeciálneho projektu vytvoreného spolu s Publitalia' 80 s cieľom vyvrátiť niektoré predsudky o výbere elektromobilu vďaka jedinečným vlastnostiam modelu BMW iX1. Taliansko totiž podľa nedávnej štúdie spoločnosti Deloitte potenciálne vyniká ako jeden z najotvorenejších a najochotnejších trhov, ktorý víta prebiehajúcu zmenu. Takmer 8 z 10 Talianov teoreticky zamýšľa nad prechodom z vozidiel so spaľovacími motormi do elektrických, alebo elektrifikovaných (67 % celkovo, pričom 11 % rozmýšľa nad čisto elektrickým pohonom).
Svetová influencerka a podnikateľka Chiara Ferragni sa stala tvárou kampane na plne elektrický model BMW iX1 a na prekonávanie predsudkov najmä na základe svojho netradičného osobného príbehu. Táto talianska módna ikona najprv pôsobila ako modelka, neskôr začala o móde písať blogy, moderovala reláciu o móde a patrí medzi priekopníkov využívania sociálnych sietí. Okrem toho sa stala aj prvou módnou bloggerkou, ktorá sa dostala na obálku módneho časopisu Vogue. Podľa nej vznikla aj jedna z verzií bábiky Barbie. Dnes ju na Instagrame sleduje približne 30 miliónov ľudí a okrem módy a módneho stylingu sa venuje aj navrhovaniu módnych odevov, obuvi a doplnkov pod vlastnou značkou. Zameriava sa pritom najmä na mladé publikum.
Reklamný spot spája úspešný príbeh Chiary Ferragni s príbehom modelu BMW iX1, vozidla, ktoré vďaka svojím výnimočným vlastnostiam dokáže prekonať odpor voči prechodu smerom k udržateľnej mobilite. Prekonávanie predsudkov voči elektrickej mobilite tak prebieha súbežne s potláčaním predsudkov voči Chiare Ferragni, dnes úspešnej podnikateľke pôsobiacej v módnom priemysle. Spot sa objavil v talianskych digitálnych médiách a následne sa kampaň preklopila aj do podoby bilboardov.
Námet filmu predstavuje ideálna a skutočná cesta: profesionálna cesta Chiary Ferragni, ale aj modelu BMW iX1, pričom niektoré kľúčové momenty kontrastne vystupujú v imaginárnom dialógu medzi hlavnou postavou a vozidlom. Končí sa významným „ššššš“ Chiary Ferragni, ktorá pozýva oceniť ticho elektromobilu BMW iX1, s ktorým možno vstúpiť do nového sveta: do sveta udržateľnej mobility. „Verím a som presvedčená, že to bola jedna z najuspokojivejších kampaní, aké som kedy robila. Ďakujem BMW Italia za to, že mi dala príležitosť, aby sme spoločne čelili predsudkom,“ povedala na margo spolupráce Chiara Ferragni.
Reklamný spot s Chiarou Ferragni a BMW iX1 si môžete pozrieť tu.
Sociálne siete:
https://www.instagram.com/chiaraferragni/
https://www.instagram.com/p/CyIjnHSomvi/
Viac o BMW iX1 nájdte na linku:
https://www.press.bmwgroup.com/slovak/article/topic/13177/bmw-ix1/