Ďalšie jedno-tonové pick – upy budú nasledovať kroky konceptu ALASKAN
07.09.2015 21:08
Renault predstavil koncept ALASKAN a načrtol plány pre trh (LCV) ľahkých úžitkových vozidiel
Renault boduje posledných 17 rokov v predajoch LCV (Light Commercial Vehicle – ľahké úžitkové vozidlá). Silnú základňu má vytvorenú hlavne na trhoch v Južnej Amerike a Afrike.
Renault sa rozhodol prispieť aj na trh s pick-up vozidlami. Tie tvoria až jednu tretinu predaných LCV vozidiel celkovo. V júny predstavil Renault nový Duster Oroch, ktorý je určený hlavne pre juhoamerický trh. Avšak dnes Renault predstavuje model, ktorý bude mať globálny dosah.
Súčasne predstavuje značka v rámci marketingovej kampane nové označenie Renault Pro+. Okrem produktov a služieb, ktoré sú šité na mieru, ponúkajú špecialisti Renault Pro+ bohaté skúsenosti špeciálne pre tzv. „business-user“ zákazníkov. Značka Renault Pro+, ktorá stelesňuje všetky požiadavky vyžadované od zákazníkov, je pripravená stať sa jednotkou na globálnom trhu LCV vozidiel.
„Sme pripravení posunúť náš Plán globálneho rastu dopredu a splniť túžby zákazníkov so záujmom o LCV vozidlá na celom svete. Všetko vďaka rozšírenej ponuke produktov, novým službám a s aktuálnymi skúsenosťami od zákazníkov.“ Ashawani Gupta – VP, Globálny riaditeľ predaja LCV vozidiel
⦁ Produkčný dizajn nových verzií sa bude orientovať v duchu konceptu ALASKAN a ponúkne podobné krivky,
⦁ Bude k dispozícii veľká škála karosérií a pohonných jednotiek,
⦁ K dispozícii budú najnovšie modeli áut pre podnikanie, voľný čas a každodenné používanie. Renault pritom využije aj skúsenosti z crossoverov, ako je napríklad model Captur a Kadjar.