Das Auto. Magazín – ďalšia nová forma komunikácie so zákazníkmi a fanúšikmi značky Volkswagen na Slovensku
25.03.2014 11:43
- Nový magazín o značke Volkswagen dvakrát do roka zadarmo u všetkých autorizovaných predajcov
Porsche Slovakia, autorizovaný importér značky Volkswagen, spúšťa ďalšiu novú formu komunikácie so zákazníkmi. Po internetových novinkách „Das Auto. Novinky“ budúci mesiac vyjde prvé číslo tlačeného magazínu „Das Auto. Magazín“.
Značkový magazín „Das Auto. Magazin“ doteraz vychádza v šiestich jazykoch a celkovo desiatich verziách online pre Francúzsko, Veľkú Britániu, Rusko, Španielsko, Rakúsko, Švajčiarsko a Nemecko, ako aj v početných medzinárodných tlačených vydaniach. Jeho vysokú kvalitu dokumentujú renomované medzinárodné ocenenia ako napríklad zlatá medaila „Best of Publishing Award 2013“ zo súťaže podnikovej komunikácie Best of Corporate Publishing (BCP), do ktorej bolo nominovaných 640 publikácií z celej Európy.
Na Slovensku bude „Das Auto. Magazín“ vychádzať dvakrát ročne. Rozsah jedného čísla je 96 strán. Prvé číslo bude mať premiéru na bratislavskom autosalóne a od 2. mája 2014 bude k dispozícii bezplatne u všetkých autorizovaných predajcov značky Volkswagen a Volkswagen Úžitkové vozidlá na Slovensku. Okrem aktuálnej témy noviniek predstavených na bratislavskom autosalóne prvé číslo prinesie napríklad portrét továrenského pilota WRC a minuloročného víťaza majstrovstiev sveta Sébastiena Ogiera, predstavenie nového modelu e-Golf, pohľad do „kuchyne“ elektromobility u značky Volkswagen sprostredkovaný členom predstavenstva pre vývoj Dr. Heinz-Jakobom Neußerom, ako aj ďalšie zaujímavé reportáže a interview. Okrem spoločných centrálnych tém bude nový magazín značky Volkswagen na Slovensku samozrejme prinášať aj aktuality, reportáže a rozhovory zamerané na domáci trh.