Díler roka: Ceny pre najlepších dílerov Renault

13.05.2016 10:38

Dňa 11. mája hostil Thierry Koskas, výkonný viceprezident pre obchod a marketing Groupe Renault, výročnú ceremóniu Dealer of the Year (DOTY), kde ocenil najlepších dílerov roka. Do oceňovania sa za rok 2015 zapojilo viac ako 2500 dílerov z 35 krajín. Zo 105 ocenených 102 pricestovalo do Paríža na ceremóniu. 


105 výhercov DOTY 2015 bolo vybraných na základe štyroch kritérií:

⦁    Podiel predaja nových vozidiel, náhradných dielov, doplnkov a servisný kontakt
⦁    Ziskovosť dílerstiev
⦁    Kvalita zákazníckeho servisu
⦁    Dodržanie štandardov identity značky
Ceremónia sa konala v stredu, 11. mája, v Technocentre Renault v Paríži. Thierry Koskas potvrdil rozvoj a profesionálny prístup týchto dílerstiev. Zdôraznil dôležitosť dílerskej siete v otázke hodnôt Groupe Renault, produktov a servisu pre zákazníkov a ich kľúčovú úlohu v rámci spokojnosti zákazníkov a ich lojalite.
Medzi ocenenými bol aj slovenský díler WINKLER. Dílerstvo z Michaloviec sa tak zaradilo medzi 9 najlepších predajní v rámci východnej Európy.  Ján Winkler, majiteľ dílerstva, ktorý spolupracuje so značkou Renault už 25 rokov,  sa aj osobne zúčastnil ceremónie.
„Som hrdý na svoj tím spolupracovníkov, práve im patrí vďaka. Je krásne vidieť ocenenie našej práce. A verím, že nebude posledné, veď Renault má najmladší modelový rad na trhu v súčasnosti, naše nové modely sú krásne a technicky vynikajúco pripravené, ľudia o ne javia živý záujem.“  
Po prvý krát sa v rámci udalosti vybralo päť dílerstiev, ktoré spĺňajú sociálnu zodpovednosť podnikov (SZP)*,  tri z nich boli ocenené aj za výkon v predajnosti. Takisto sa udeľovali ceny za elektrické vozidlá pre dílerstvá, ktoré ich predali najviac.
Prioritou Groupe Renault v otázke globálnej distribučnej siete 12 000 predajní je spokojnosť zákazníkov v predaji a popredajných službách. Renault sa zaviazal uspokojiť svojich zákazníkov bez ohľadu na ich individuálne požiadavky. Renault pokračuje vo svojom programe C@RE2.0, aby dosiahol svoj cieľ dostať sa do TOP trojky v spokojnosti zákazníkov na hlavných trhoch.

„Skupina Renault dnes ponúka rad nových vozidiel. Naša predajná sieť je hlavným ambasádorom pre našu značku a produkty. Viem, že môžem počítať s ich profesionalizmom a kvalitou služieb,“ komentoval Thierry Koskas.
*Priority SZP Renault: bezpečnosť na cestách, životné prostredie, mobilita pre všetkých a vývoj ľudského kapitálu.
 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode