Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC - značka na vzostupe

06.02.2014 12:00

Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC - značka na vzostupe

Evolúcia: Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC predstavujeďalší vývojový stupeň tvaroslovia značky ŠKODA

Dizajn: Expresívny, dynamický, emocionálny

Koncept: ŠKODA po prvýkrát predstaví kupé s päťdverovou karosériou

 

Vrcholom prezentácie značky ŠKODAna autosalóne v Ženeve 2014bude premiérové predstavenie dizajnovej štúdie ŠKODA VisionC. Štúdia začína ďalšiu fázu dynamického rozvoja modelového portfólia a dizajnuznačky ŠKODA, ktorý prebieha niekoľko posledných rokov. Ďalšíkrok v evolúcii dizajnuvozidiel ŠKODA podčiarkuje vzostup značky. ŠKODA v súčasnom období, v rámci najväčšej modelovej ofenzívy v histórii automobilky, rozširuje svoju modelovú paletu. Význam dizajnu vozidiel ŠKODA rastie a dokazuje emocionálny náboj a silu značky. Tvarosloviedynamicky elegantného päťdverového kupé je úvodom doďalšej etapy evolúcie: dizajnznačky ŠKODA bude expresívnejší, dynamickejší a emocionálnejší. Štúdia päťdverového kupé zároveň ukáže možnosti inovatívnych koncepcií karosérií.

 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode