Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC - značka na vzostupe
06.02.2014 12:00
Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC - značka na vzostupe
Evolúcia: Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC predstavujeďalší vývojový stupeň tvaroslovia značky ŠKODA
Dizajn: Expresívny, dynamický, emocionálny
Koncept: ŠKODA po prvýkrát predstaví kupé s päťdverovou karosériou
Vrcholom prezentácie značky ŠKODAna autosalóne v Ženeve 2014bude premiérové predstavenie dizajnovej štúdie ŠKODA VisionC. Štúdia začína ďalšiu fázu dynamického rozvoja modelového portfólia a dizajnuznačky ŠKODA, ktorý prebieha niekoľko posledných rokov. Ďalšíkrok v evolúcii dizajnuvozidiel ŠKODA podčiarkuje vzostup značky. ŠKODA v súčasnom období, v rámci najväčšej modelovej ofenzívy v histórii automobilky, rozširuje svoju modelovú paletu. Význam dizajnu vozidiel ŠKODA rastie a dokazuje emocionálny náboj a silu značky. Tvarosloviedynamicky elegantného päťdverového kupé je úvodom doďalšej etapy evolúcie: dizajnznačky ŠKODA bude expresívnejší, dynamickejší a emocionálnejší. Štúdia päťdverového kupé zároveň ukáže možnosti inovatívnych koncepcií karosérií.