Mercedes-Benz rozširuje svoju digitálnu ponuku pre novinárov. Spoločnosť komunikuje na Twitteri pod účtom @MB_Press exkluzívny obsah a zaujímavé informácie zo zákulisia. Nový komunikačný kanál tiež poskytuje informácie, ktoré sa nedajú nájsť v tlačových správach.
Značka Mercedes-Benz okrem iného využíva nový kanál na komunikáciu tém v predstihu alebo live komunikáciu zahŕňajúcu počiatočne Medzinárodný autosalón vo Frankfurte (IAA) 2019. Cieľom je informovať followerov o hlavných témach podujatia. Okrem iného sa tweety týkajúce sa IAA zameriavajú na trvalo udržateľné riešenia pre budúcnosť mobility alebo poskytujú pohľad na početné svetové premiéry ako aj rôzne formáty podujatí.
@MB_Press slúži aj ako rozšírenie obsahu platformy Mercedes me media (live komunikácia, media.mercedes-benz.com), ktorá sa od svojho uvedenia v roku 2017 (pri príležitosti Medzinárodného autosalónu vo Frankfurte) stala digitálnym sprievodcom všetkých novinárskych podujatí z oblasti osobných a úžitkových vozidiel: svetové premiéry, výstavy, jazdné prezentácie, technologické dni a iné. Vybrané podujatia sa vysielajú aj prostredníctvom živých prenosov. Okrem toho Mercedes me media ponúka textové, obrazové a video materiály. V roku 2018 bola spustená aplikácia Mercedes me media pre smartfóny. Aplikácia poskytuje informácie o aktuálnom programe a dianí týkajúcom sa podujatia - a to bude platiť aj pre Medzinárodný autosalón vo Frankfurte IAA 2019.