Frosch vstupuje aj do nového roku s ekologickým programom

27.02.2025 21:40

Rakúska metropola hostila na konci minulého roku mimo iné zodpovedné značky z Českej republiky a Slovenska. Tým boli vo Viedni predané ocenenia GREEN BRANDS, a to za prítomnosti rakúskej ministerky pre ochranu klímy Leonore Gewessler. Značka Frosch nemohla chýbať a za obe krajiny si toto ocenenie prevzala obchodná a marketingová riaditeľka Markéta Terčová. Túto cenu získal Frosch opakovane. Zaradila sa tak medzi ďalšie ocenenia, ktorých si značka veľmi cení a ktorých princípy v celom dodávateľskom, výrobnom a distribučnom procese striktne dodržuje. Práve preto sa výrobca môže pýšiť tiež certifikáciou EMAS, ktorú obhajuje už od roku 2003. Pri výrobe produktov v modernej továrni sú využívané prírodné a obnoviteľné zdroje energie, ako solárne, geotermálne či veterné. Voda je získavaná z vlastnej studne a spracovávaná v špecializovanom vodnom centre, odkiaľ je po prečistení vypúšťaná späť do prírody, do rieky Rýn. Energia a teplo vyprodukované v priebehu výrobného procesu sú využívané tiež pre zaistenie prevádzky kancelárskej budovy a sídla výrobcu. To získalo v roku 2012 najvyšší certifikát ekologického staviteľstva LEED Platinum. Výrobca produktov značky Frosch myslí rovnako na čo najefektívnejšie využitie prírodných surovín, ktoré pochádzajú z lokálnych európskych zdrojov. Značka Frosch udržateľnosť stavia na detailoch a apeluje na to, aby sa k nej pristupovalo zmysluplne. Preto nepretržite zlepšuje a obohacuje svoje ekologické snahy. Nie inak tomu nebude aj v tomto roku.

 

Európa každoročne likviduje stovky miliónov sprejov formou tepelnej likvidácie alebo dokonca uložením na skládky, namiesto toho, aby sa tieto obaly mali možnosť vrátiť späť do používania. V súčasnosti sú obľúbené plastové rozprašovače často zložené z rôznych druhov navzájom neoddeliteľných plastov vrátane kovových súčastí, čo zabraňuje možnosť recyklácie. Vyrobiť ľahko a rýchlo dnes už proste nestačí, uvádza Markéta Terčová, obchodná a marketingová riaditeľka značky Frosch. „Preto Frosch ako prvý na svete prišiel s revolučnými 3R sprejmi. Redukcia = o osemnásť percent menej použitého materiálu, Reuse = použitie znova a znovu, sprej vydrží až 5 000 strieknutí, Recyklácia = 100%ne recyklované a opäť recyklovateľné obaly. Aktuálne Frosch vyrába plastové fľaše z 80% z recyklátu zo žltých kontajnerov, teda plastu, ktorý vytriedili spotrebitelia a zvyšných 20 % z plastového odpadu z výroby. Cieľom firmy je vyrábať v blízkej budúcnosti obaly zo 100 % z plastov zo žltých kontajnerov. Používanie recyklátu pri výrobe plastových obalov je výrazne nákladnejšie ako výroba fliaš z granulátu z primárneho plastu, avšak to nie je v súlade s udržateľnosťou a filozofiou Frosche. Tento prístup oceňujú a vnímajú aj spotrebitelia, ktorí výrobky Frosch opakovane zvolili napríklad aj v súťaži Voľba spotrebiteľov v Českej republike a na Slovensku,“ dodáva Markéta Terčová. 

GREEN BRANDS je jedna z najstarších, nezávislých, transparentných, dôveryhodných a spoľahlivých ekologických certifikácii v Európe, ktorú môže získať každý, bez ohľadu na odvetvie alebo veľkosť spoločnosti, ktorá pôsobí udržateľne alebo poskytuje udržateľné služby alebo výrobky, ktoré hrajú výnimočnú rolu pri presadzovaní ochrany životného prostredia a udržateľnosti,“ povedal András Wiszkidenszky, regionálny riaditeľ GREEN BRANDS.

 

Ocenenie GREEN BRANDS udeľuje odborná porota na základe dôkladného auditu a trojstupňového výberového procesu, ktorý preverí ekologické fungovanie, aktívne kroky smerom k udržateľnosti a spoločenskú zodpovednosť nominovaných značiek. Na základe pozitívnych výsledkov auditu získali ocenenie GREEN BRANDS v Českej republike značky Alterra, BIOSONNE, lavera, DEDRA enerBiO, alverde, dmBio a Frosch. Na Slovensku to boli značky: BKS Bank, Kneipp, Goldbeck CEE South, Alverde, dmBio a Frosch. Ocenenie GREEN BRAND oceňuje osobnosti, produkty, potraviny, služby a spoločnosti, ktoré preukázateľne praktikujú ekologickú udržateľnosť a zaslúžia si tak vysoké národné a medzinárodné uznanie. GREEN BRANDS tak ctia záväzok k ochrane klímy a životného prostredia, udržateľnosti a ekologickej zodpovednosti.

 

Zľava: Prof. Dr. Carsten Baumgarth, člen Odbornej poroty GREEN BRANDS Austria, Director of Institute for Sustainability of Berlin School of Economics and Law, Markéta Terčová – obchodná a marketingová riaditeľka značky Frosch pre ČR a SR, Tamás Burkus – Managing Director FCB Maďarsko (distribútor Frosche v HU), Michael Spitzer – Senior Key account Manager Erdal Rakousko, Zoltán Eszéki – Sales and Marketing Director FCB Maďarsko (distribútor Frosche v HU), András Wiszkidenszky, Regionálny riaditeľ GREEN BRANDS CEE, Norbert Lux, Iniciátor a Managing Director GREEN BRANDS Organisation

Frosch EKO Čistič na kuchyne s prírodnou sódou 500 ml

Je vlajkovou loďou značky Frosch. A tak bol ako jeden z prvých uvedený na trh v novom revolučnom 3R spreji. Zákazníci vďaka nemu môžu objavovať 

silu prírodnej sódy, ktorá je vhodná aj pre použitie v blízkosti potravín. Ekologický čistič na kuchyne s receptúrou na báze sódy je navrhnutý tak, aby v okamihu odstránil mastnotu, odolnú špinu aj zaschnuté nečistoty. Čistenie sporáku, grilu alebo napríklad mikrovlnnej rúry bude vďaka tomuto čističu ľahšie ako kedykoľvek predtým. Pozornosť si bez debaty zaslúži aj skutočnosť, že čistič zanecháva príjemnú vôňu.

Z lásky k životnému prostredí a ľudskému zdraviu je naším cieľom ponúkať ekologické a šetrné alternatívy čistiacich prostriedkov pre celú domácnosť https://frosch-eko.sk/,

https://www.youtube.com/watch?v=sxotZeqel1o&t=2s

Späť

Advertisement

 

Advertisement

 

 

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode