Jiří Vodička novým marketingovým manažérom spoločnosti Goodyear Dunlop Tires
13.06.2015 09:05
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires predstavuje svojho nového marketingového manažéra Jiřího Vodičku, ktorý preberá zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu po Kataríne Ardovej.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires posilňuje svoj tím o Jiřího Vodičku, ktorý nastupuje na novozriadenú pozíciu Marketing Manager CZ/SK. Predchádzajúca pozícia marketingového koordinátora bola po odchode Kataríny Ardovej na materskú dovolenku zrušená. Jiří Vodička bude zodpovedný za implementáciu a rozvoj firemnej marketingovej stratégie, koordináciu aktivít značiek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikáciu popredného svetového výrobcu pneumatík v Českej republike a na Slovensku.
Jiří Vodička prichádza zo spoločnosti Honda Motor Europe Ltd., v ktorej pôsobil ako Car Marketing Specialist. Predtým pracoval v niekoľkých reklamných agentúrach (napr. Klan, Grey Worldwide), v ktorých mal na starosti klientov z automobilového odvetvia, bankovníctva a z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Svoj voľný čas trávi predovšetkým aktívne s rodinou, venuje sa outdoorovým aktivitám, fotografovaniu a vyhľadáva kvalitnú gastronómiu.
S Jiřím Vodičkom prichádza do marketingového oddelenia spoločnosti súčasne aj Barbora Hlôšková na pozíciu Marketing Specialist.