Juke NISMO RS prichádza do predajní na Slovensku
12.02.2015 19:38
Nová verzia RS prináša vyšší výkon, ostrejšie naladenie podvozka, účinnejšie brzdy i nadštandardné vybavenie. Ide o ešte extrémnejšie a vyladenejšie vyhotovenie často oceneného kompaktného crossoveru značky Nissan.
- V celej Európe sa začína predávať nový Nissan JUKE NISMO RS.
- Ponúka výkon 218 k, ostrejšie jazdné vlastnosti a pevnejšiu karosériu.
- Verzia s pohonom prednej nápravy je štandardne vybavená samosvorným diferenciálom.
- K dispozícii je šesťstupňová manuálna prevodovka alebo prevodovka Xtronic s radiacimi páčkami.
Konečne nastal čas, keď Nissan uvádza na trh doteraz najšportovejšiu verziu modelu JUKE.
Divízia NISMO nadväzuje na korene značky NISSAN a ponúka prehliadku toho najlepšieho, čo dnes vyrábame. Všetko sa začalo v 30. rokoch minulého storočia, keď skupina nekonvenčných technikov s vášňou pre motoristický šport vo svojom voľnom čase premenila bežnú limuzínu na pretekárske vozidlo. Za tento čas NISMO prekonalo mnoho veľkých svetových značiek (napríklad NISSAN GT-R Nismo GT3 v roku 2011 vyhral Majstrovstvá sveta jazdcov FIA GT1). Emblém NISMO tak zostáva znakom výnimočnosti, vysokého výkonu a vynikajúceho dizajnu.
Rovnako ako nám záleží na výkone, sme tiež naklonení myšlienke, že pocit z vlastnenia a jazdy vozidlom NISMO by mal byť dostupný všetkým - od ľudí, ktorí neustále vyhľadávajú tú najvyššiu kvalitu, až po úplných nadšencov.
Vozidlo bolo skonštruované na základe rozsiahlych skúseností divízie NISMO v oblasti motoristického športu z celého sveta. Model JUKE NISMO RS je vybavený motorom DIG-T s objemom 1,6 litra, ktorý dosahuje výkon 218 k (160 kW). Krútiaci moment vo verziách s pohonom prednej nápravy a manuálnou prevodovkou dosahuje 280 Nm. Vyhotovenie s poháňanými prednými kolesami navyše disponuje samosvorným diferenciálom (LSD) na prednej náprave. Verzia s pohonom všetkých štyroch kolies má v štandardnej výbave vyspelý systém vektorovania krútiaceho momentu značky Nissan spolu s prevodovkou Nissan Xtronic, vyvinie 250 Nm krútiaceho momentu a štandardne je osadená radiacimi páčkami umiestnenými pod volantom.
Medzi ďalšie zdokonalenia súvisiace s vyladením výkonu motora patrí dômyselné zosilnenie karosérie, ktoré ešte zvyšuje torznú tuhosť, a účinnejší brzdový systém s väčšími diskami, než aké ponúka štandardný model NISMO. Rad dynamických vylepšení uzatvára vyladené odpruženie a tlmiče.
Akčné ceny
JUKE NISMO RS, 218 k (260 Nm) - MT6 2WD, metalická farba | 23 250 |
JUKE NISMO RS, 214 k (250 Nm) - Xtronic 4WD, metalická farba | 26 250 |
Sedadlá Recaro | 1 500 |
Balík Technology (xenónové svetlomety, panoramatický kamerový parkovací systém a SafetyShield) |
1 200 |