Každý týždeň nový svet
20.10.2023 19:15
Kuchynské, záhradné, športové potreby, potreby na voľný čas, móda, šperky a nekonečne mnoho iných druhov tovaru – každý týždeň ponúka Tchibo svojim zákazníkom kvalitné výrobky z kategórie spotrebného tovaru. Už pre tematickú šírku tohto sortimentu a množstvo ponúkaných výrobkov je tu, v priebehu celého roka, pre každého niečo.
Ponuka tovaru, ktorá je každý týždeň nová, sa riadi princípom, ktorý je rovnako jednoduchý ako smerodajný: jednotná téma, spájajúca všetky ponúkané výrobky. Vzájomná spolupráca príslušných produktových manažérov, vyhľadávačov aktuálnych trendov a ústavov prieskumu trhu umožňuje analýzu dlhodobých vývojových trendov spoločnosti aj trhového správania zákazníkov.
Výsledok tejto činnosti je často prekvapivo jednoznačný. Môžeme sa preto pripraviť na najrôznejšie aspekty predaja: na okamžité priania a potreby našich zákazníkov, zmeny ich zvyklostí, ich požiadavky kladené na modernú technológiu.
Súčasťou našej obchodnej koncepcie sú aj nákupcovia a kontrolóri akosti. Bez týchto ľudí by boli naše dobré ceny aj známa vynikajúca kvalita nášho tovaru nemysliteľné. Nie každý to vie, no každý druh tovaru sa vyrába exkluzívne pre Tchibo a každý výrobok sa potom predáva len v jedinom vyhotovení. To znamená, že v týždennej ponuke je napríklad spotrebného tovaru zastúpený len jeden typ žehličky, a nie dvadsať rôznych modelov, z ktorých by si zákazník musel vyberať. Tchibo pre svojich zákazníkov skrátka robí spoľahlivý predbežný výber. Hlavná myšlienka každého týždňa je integrovaná do našej celkovej obchodnej koncepcie – každých sedem dní vzniká ďalší „nový svet“. Ponuka každého týždňa znamená tiež novú dekoráciu výkladov obchodov Tchibo, prestavbu regálov v predajných miestach, nové katalógy Tchibo či obnovu webových stránok. Tchibo sa tak zakaždým stáva špecializovaným obchodom, hoci len na obmedzený čas. Naši verní zákazníci vedia, že kto chce v danom týždni kúpiť vyhliadnutý druh tovaru, musí sa poponáhľať. Naša ponuka je totiž, čo sa týka množstva, zámerne obmedzená.
Ponuka tovaru, ktorá je každý týždeň nová, sa riadi princípom, ktorý je rovnako jednoduchý ako smerodajný: jednotná téma, spájajúca všetky ponúkané výrobky. Vzájomná spolupráca príslušných produktových manažérov, vyhľadávačov aktuálnych trendov a ústavov prieskumu trhu umožňuje analýzu dlhodobých vývojových trendov spoločnosti aj trhového správania zákazníkov.
Výsledok tejto činnosti je často prekvapivo jednoznačný. Môžeme sa preto pripraviť na najrôznejšie aspekty predaja: na okamžité priania a potreby našich zákazníkov, zmeny ich zvyklostí, ich požiadavky kladené na modernú technológiu.
Súčasťou našej obchodnej koncepcie sú aj nákupcovia a kontrolóri akosti. Bez týchto ľudí by boli naše dobré ceny aj známa vynikajúca kvalita nášho tovaru nemysliteľné. Nie každý to vie, no každý druh tovaru sa vyrába exkluzívne pre Tchibo a každý výrobok sa potom predáva len v jedinom vyhotovení. To znamená, že v týždennej ponuke je napríklad spotrebného tovaru zastúpený len jeden typ žehličky, a nie dvadsať rôznych modelov, z ktorých by si zákazník musel vyberať. Tchibo pre svojich zákazníkov skrátka robí spoľahlivý predbežný výber. Hlavná myšlienka každého týždňa je integrovaná do našej celkovej obchodnej koncepcie – každých sedem dní vzniká ďalší „nový svet“. Ponuka každého týždňa znamená tiež novú dekoráciu výkladov obchodov Tchibo, prestavbu regálov v predajných miestach, nové katalógy Tchibo či obnovu webových stránok. Tchibo sa tak zakaždým stáva špecializovaným obchodom, hoci len na obmedzený čas. Naši verní zákazníci vedia, že kto chce v danom týždni kúpiť vyhliadnutý druh tovaru, musí sa poponáhľať. Naša ponuka je totiž, čo sa týka množstva, zámerne obmedzená.