Kúpiť SEAT piatimi klikmi

26.04.2018 20:55

SEAT pokračuje vo svojej medzinárodnej expanzii a vybral si Nórsko ako priekopnícku krajinu v oblasti nových trendov mobility budúcnosti, kde pri vstupe na trh implementuje inovatívne koncepcie predaja vozidiel.

 

  • SEAT a Harald A. Moller sú priekopníkmi v oblasti nových obchodných a distribučných modelov v automobilovej branži

  • SEAT prichádza v Nórsku s modelom omnikanálovej distribúcie, založenej na platforme eCommerce

  • Dohoda s operátorom mobility HYRE na poskytovanie inovatívnych koncepcií mobility

  • Ibiza, Leon, Arona a Ateca sú prvými modelmi v online predaji

 

Tento prístup má za cieľ urobiť z dcérskej národnej predajnej spoločnosti SEAT Norway vzor v oblasti digitálnej transformácie. Nórsko je jednou z najviac digitalizovaných krajín v Európe a priekopníkom v oblasti vývoja nových trendov, preto je ideálnym miestom na ponúkanie inovatívnych riešení a testovanie nových iniciatív, ktoré majú uľahčiť zákazníkovi nákup vozidla.

 

Zámerom SEAT je byť tam, kde sú zákazníci, prispôsobiť sa ich životnému štýlu a poskytnúť im riešenia mobility uspokojujúce ich potreby. Zásadným komponentom distribučného systému je internetová platforma eCommerce, ktorá umožňuje zákazníkom kúpiť si automobil 24 hodín denne, 365 dní v roku.

Intuitívny a jednoduchý dizajn platformy umožňuje zákazníkom uskutočniť objednávku za 10 minút iba 5 klikmi.

 

Po výbere príslušného modelu, zákazník:

  1. Zvolí verziu vybavenia.

  2. Vyberie motor, ktorý najlepšie vyhovuje jeho potrebám.

  3. Zadefinuje príslušnú farbu.

  4. Pridá želané príplatkové vybavenie.

  5. Uzavrie obchod potvrdením a výberom vhodných finančných produktov.

 

Túto platformu podporuje zákaznícke call centrum, ktoré slúži ako jediný kontaktný bod pre zákazníkov a stiera hranice medzi predajom a popredajnými službami.

 

Vďaka tomuto omnikanálovému spôsobu predaja je SEAT pripravený reagovať na súčasné očakávania zákazníkov a robí rozhodujúci krok vpred k cieľu stať sa vzorom v oblasti automobilovej digitalizácie. V tomto duchu Wayne Griffiths, člen predstavenstva SEAT, S.A. pre marketing a predaj povedal, že „Nórsku venuje SEAT veľkú pozornosť a vstup na jeho trh má slúžiť ako inkubátor pre vývoj inovatívnych riešení pre všetky naše ostatné trhy.“ Ďalej zdôraznil, že „implementácia platformy eCommerce reaguje na potrebu ponúkať produkty a služby našim zákazníkom, ktorí sú o 10 rokov mladší ako je priemer v branži.“

 

Fyzické prevádzky dopĺňajú digitálny kontakt

Jedno centrum Brand Experience v Oslo a dve prevádzky Brand Experience v mestách Bergen a Trondheim, ktoré SEAT otvoril minulý týždeň, budú slúžiť ako zákaznícke kontaktné centrá, poskytujúce lokálnu podporu na mieste, udržiavajúce vzťahy so zákazníkmi a umožňujúce zákazníkom fyzicky sa zoznámiť s vozidlami.

 

Okrem toho má SEAT na území Nórska 20 servisných a 23 predajných bodov, ktorými sa približuje k zákazníkom v jednotlivých regiónoch.

 

Wayne Griffiths uviedol, že „trh sa vyvíja smerom k novým spôsobom predaja automobilov a SEAT si uvedomuje rolu predajcu ako kľúčového hráča v procese predaja. Potreby a požiadavky zákazníkov sa menia a preto sa výrobcovia a predajcovia musia spoločne snažiť im vyhovieť.“ Ďalej dodal, že „zahrnutím novej automobilovej mobility a riešení konektivity sa automobiloví predajcovia postupne stávajú platformami mobility, poskytujúcimi služby ako napríklad aktualizácie softvéru automobilov a nabíjanie batérií.“

 

Kúpa auta počas jedenia tapas

Okrem prevádzok Brand Experience budú v nasledujúcich týždňoch po Nórsku cestovať mobilné predajne (pop-up stores) čím sa omnikanálový prístup SEAT dostane do každého kúta krajiny. Zákazníci, ktorí majú záujem, sa tak budú môcť zoznámiť s produktmi dostupnými v krajine a dohodnúť si testovacie jazdy.

 

Neskôr v tomto roku bude v centre Oslo otvorený mestský predajný bod, v ktorom budú môcť zákazníci v rámci svojho životného štýlu nadviazať kontakt so značkou a jej produktmi a pri tom sa napríklad ponúknuť populárnymi španielskymi tapas.

 

Riešenie mobility v spolupráci s HYRE

V rámci svojho ťaženia v Nórsku SEAT prezentoval dohodu o spolupráci s HYRE, platformou zdieľanej mobility, prostredníctvom ktorej chce propagovať služby car-sharing v krajine. Táto platforma, navrhnutá pre prostredie zdieľanej ekonomiky, poskytuje súkromným osobám príležitosť zdieľať vozidlo navzájom pomocou aplikácie, ktorá slúži ako digitálny kľúč od vozidla.

 

Využívaním technológie HYRE sa automobil stane digitálne prepojeným vozidlom, ktoré sa dá odomknúť a požičať používateľom, čím poskytuje zákazníkom v mestách možnosť využívať ho presne vtedy, keď ho potrebujú.

 

V tomto zmysle SEAT uzavrel dohodu s HYRE o nasadení flotily 40 vozidiel do prevádzky, pričom užívatelia v Nórsku dostanú príležitosť skombinovať si testovacie jazdy so službami zdieľania vozidiel.

 

Okrem toho SEAT umožňuje záujemcom absolvovať testovacie jazdy na celom území Nórska aj prostredníctvom siete požičovní automobilov AVIS.

 

Kompletná ponuka, ktorá vyhovuje každému vkusu

SEAT sa ide etablovať v Nórsku s bestsellermi Ibiza a Leon, ku ktorým sa pripoja dva SUV modely – Ateca a Arona. Táto modelová ponuka, ktorá je výsledkom najväčšej produktovej ofenzívy v histórii značky, tvorí portfólio korešpondujúce s potrebami zákazníkov v krajine.

 

SEAT si uvedomuje, akú dôležitú rolu hrajú v Nórsku elektrické automobily. Preto už v roku 2020 uvedie na tamojší trh svoj prvý elektrický model, skonštruovaný na báze modulárnej stavebnice elektromobility MEB koncernu Volkswagen, čo bude signálom štartu ofenzívy značky v tejto oblasti.

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode