Matador je najdôveryhodnejšou značkou roka 2023
29.12.2023 07:24
- Matador získal ocenenie v kategórii pneumatík
- Spotrebiteľský prieskum bol realizovaný na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov
- Matador potvrdil medzi slovenskými vodičmi povesť spoľahlivosti a najvyššej kvality za rozumnú cenu
Matador, tradičný slovenský výrobca pneumatík, získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2023. Prestížne ocenenie sa udeľuje na základe prieskumu spotrebiteľských preferencií vo viacerých kategóriách.
V najväčšom prieskume spotrebiteľskej dôvery si Slováci po ôsmy raz zvolili značky, ktorým dôverujú najviac. Reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov hodnotila značky v rozličných oblastiach. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú tými najsilnejšími na slovenskom trhu.
Matador, ktorý patrí pod krídla koncernu Continental, ovládol kategóriu pneumatík. Medzi slovenskými vodičmi tak potvrdil povesť spoľahlivosti a kvality za rozumnú cenu. Tradičná slovenská značka s viac ako 115 rokmi skúseností je najdôveryhodnejšia pre 20,6 % respondentov. V tesnom závese sa na druhom mieste umiestnili práve pneumatiky značky Continental.
„Sme hrdí na to, že značka Matador je medzi slovenskými vodičmi vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Matador predstavuje dlhú tradíciu, široké portfólio a spoľahlivý výkon. Titul najdôveryhodnejšej značky, ktorý si veľmi vážime, vnímame tiež ako ocenenie úsilia kolegov vo vývoji a výrobe, predajcov, ale aj užívateľov, ktorí na pneumatikách Matador jazdia,“ hovorí Roman Moško, komunikačný manažér Continental Barum, s.r.o.
Prieskum Najdôveryhodnejšia značka roku realizuje agentúra Atoz v spolupráci s prieskumnou agentúrou NIQ. Tento rok sa o priazeň spotrebiteľov uchádzalo viac ako 700 značiek v 85 kategóriách. Samotné značky sa do prieskumu nemôžu nominovať, o titul automaticky bojuje desať najsilnejších značiek s najvyšším objemom predaja v danej kategórii. Ocenenie si zástupcovia značky Matador prevzali na slávnostnom galavečere v bratislavskom hoteli Radisson Blue Carlton.
„Podľa prieskumu realizovaného v roku 2023 spoločnosťou MNFORCE 68 percent respondentov uvádza, že preferuje výrobky a služby od značiek, ktorým dôveruje. Takmer dve tretiny respondentov uvádzajú, že hodnotenie Najdôveryhodnejšia značka zvýši ich dôveru k danej značke a motivuje ku kúpe oceneného produktu alebo služby,“ uviedla Tatiana Koššová, country manažérka Slovenska usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services. Titul najdôveryhodnejšej značky môže Matador používať až do najbližšieho oceňovania za rok 2024.