Značke Mercedes-Benz sa podarilo v aktuálnom hodnotení „Global 500 2020“ americkej poradenskej spoločnosti Brand Finance znovu postúpiť a opäť sa stať najhodnotnejšou automobilovou značkou sveta. Značka s hviezdou je okrem toho najhodnotnejšou značkou B2C v Európe. V rámci štúdie sa sa hodnotilo 500 značiek. Mercedes-Benz sa s hodnotou značky 65 miliárd dolárov umiestnil v novom celkovom hodnotení na 11. mieste (nárast v porovnaní s rokom 2019 o 7,8 percenta), čím sa mu podarilo zlepšiť výsledok z minulého roka o dve pozície. Okrem vývoja značky a zvýšenia jej odbytu boli rozhodujúcimi faktormi, ktoré prispeli k pozitívnemu vývoju v celkovom hodnotení aj vlastnosti typické pre značku Mercedes, ako prémiová kvalita alebo inovatívny potenciál.
„Po ďalšom postúpení v rebríčku Interbrand najlepších globálnych značiek sme hrdí na to, že Mercedes-Benz sa posunul ďalej aj v hodnotení Global 500 2020,“ tvrdí Bettina Fetzer, marketingová riaditeľka divízie Mercedes-Benz Cars. „Skvelý výkon celého tímu a podnet, aby sme boli aj v nasledujúcom roku v popredí.“
Tohtoročný rebríček Global Brand Finance 500 Ranking nájdete na tejto webovej stránke: brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020