Mercedes-Benz Trieda G v ešte lepšej kondícii

03.06.2015 11:31

Značka Mercedes-Benz vyšle na cestu a do terénu všetky modely Triedy G s výkonom vyšším až o 16 percent a s nižšou spotrebou. Medzi nimi aj model G 500 s novým, výkonnejším osemvalcovým motorom V8 s dvomi turbodúchadlami a objemom 4 litre. Všetky motorizácie spĺňajú požiadavky najvyššej emisnej triedy Euro 6. Novonaladený podvozok, ako aj citlivejšia regulácia elektronického stabilizačného systému ESP® zvyšujú jazdnú stabilitu, bezpečnosť a komfort na ceste. Úpravy možno nájsť aj v exteriéri a interiéri. Zároveň sa na štartovú čiaru postaví exkluzívna špeciálna edícia AMG.


Terénny veterán od značky Mercedes-Benz píše ďalšie riadky svojho viac ako 35-ročného príbehu úspechu. Toto kultové terénne vozidlo spĺňa najvyššie nároky nadšencov osobných terénnych vozidiel vďaka zdokonalenej technike a vynikajúcej výbave. Nový osemvalcový motor V8 so zdvihovým objemom štyri litre, s priamym vstrekovaním a preplňovaním pomocou dvoch turbodúchadiel, verný tradícii, ktorý sa už predstavil v štúdii G 500 4x4², oslavuje svoju svetovú premiéru v Triede G.

Nový osemvalcový motor modelu G 500 sa môže zakladať na exkluzívnych génoch. Vychádza z novej generácie osemvalcových motorov V8 vyvinutých značkou Mercedes-AMG, ktorá k mimoriadnym jazdným výkonom ženie aj modely Mercedes-AMG GT a Mercedes-AMG C 63. Osemvalcový motor V8 bol upravený pre Triedu G a v tejto verzii dosahuje výkon 310 kW (422 k) s krútiacim momentom 610 Nm. Okrem toho sa vyznačuje spontánnymi reakciami a veľkou hnacou silou.

To zabezpečujú napríklad dve turbodúchadlá, ktoré nie sú usporiadané vo vonkajšej časti radov valcov, ale medzi týmito radmi v priestore v tvare V – v takzvanom „horúcom vnútornom V“. Toto umiestnenie zabezpečuje kompaktnú konštrukciu, optimálne reakcie motora a nízke emisie výfukových plynov. Značka Mercedes Benz využíva priame piezoelektrické vstrekovanie benzínu so spaľovaním s vedeným lúčom, čo zabezpečuje vysokú účinnosť. Najvyššiu pevnosť a zároveň čo najnižšiu hmotnosť zaručuje hliníková kľuková skriňa osemvalcového motora V8. Obežné plochy valcov s technológiou NANOSLIDE®, ktorú vyvinula spoločnosť Daimler, sú dvakrát tvrdšie ako bežné liatinové vložky. Minimalizujú vnútorné trenie, a tým aj spotrebu paliva.

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode