Modernizovaný Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ a S 65

12.06.2017 15:30

 

Nový motor, nová prevodovka, nový pohon všetkých kolies, nový dizajn exteriéru a interiéru: značka Mercedes-AMG výrazne vylepšila dynamiku jazdy a vzhľad modelu S 63 4MATIC+ (kombinovaná spotreba paliva: 8,9 l/100 km; kombinované emisie CO₂: 203 g/km). Štvorlitrový motor AMG V8 biturbo s odpájaním jednotlivých valcov nahrádza doteraz dostupný 5,5 litrový motor V8 biturbo a poskytuje vyššie jazdné výkony a zároveň výrazne nižšiu spotrebu paliva. Nový hnací agregát napriek nižšiemu zdvihovému objemu dosahuje výkon 450 kW (612 k), čím je v porovnaní s predchádzajúcim modelom výkonnejší o 20 kW (27 k). Vďaka zrýchleniu z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy dosahuje výkonný luxusný sedan úroveň čistokrvných športových vozidiel. Deväťstupňová športová prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT nahrádza doteraz dostupnú 7-stupňovú prevodovku. Táto prevodovka umožňuje ešte agilnejšiu odozvu. O optimálnu trakciu sa stará plne variabilný pohon všetkých kolies AMG Performance 4MATIC+.

Štvorlitrový motor V8 biturbo s dvojprúdovými turbodúchadlami

Štvorlitrový motor AMG V8 biturbo sa v modeli S 63 4MATIC+ používa vo výlučne najvyššom výkonovom stupni, ktorý je doteraz dostupný, s výkonom 450 kW (612 k). Aj maximálny krútiaci moment 900 Nm dosahuje doteraz najvyššiu hodnotu. Tento krútiaci moment je k dispozícii v širokom rozsahu otáčok od 2 750 do 4 500/min, čím sprostredkováva pocit premyslenej suverénnosti. Šprint z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy je rýchlejší ako zrýchlenie ktoréhokoľvek iného výkonného luxusného sedanu a dynamický náhon dosahuje hranicu obmedzenej maximálnej rýchlosti 250 km/h (s balíkom AMG Driverʼs Package 300 km/h). 

Zdokonalený štvorlitrový motor AMG V8 pracuje s osvedčeným preplňovaním dvoma turbodúchadlami, pričom obidve turbodúchadlá nie sú umiestnené na vonkajších stenách radov valcov, ale medzi radmi valcov v priestore v tvare V. Výhody „horúceho vnútorného V“: kompaktná konštrukcia motora, spontánne odozvy turbodúchadiel a nízke emisie výfukových plynov vďaka dokonalému prúdeniu do katalyzátorov v blízkosti motora. 

 

Dve dvojprúdové turbodúchadlá umožňujú ešte lepšie plnenie valcov čerstvým vzduchom. Výsledkom je vyšší výkon, vyšší krútiaci moment už pri nízkych otáčkach motora a veľmi spontánne reakcie.

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode