Najkrajšie telo sveta na aute roku 2014!
26.10.2014 23:14
Kysučanka a najkrajšie telo sveta - Martina Štetiarová si zapózovala a zajazdila na aute roka 2014 Peugeote 308 SW
Martinka, získali ste tri tituly v svetových súťažiach krásy. V čínskom Pekingu ste sa stali najkrajším telom sveta, čo ste v júni tohto roku obhájili a zvíťazili ste v Rumunsku v kategórii Miss European Bikini 2014. V auguste ste dokonca zvítazili v sútazi World Bikini Model 2014 kde ste TIEŽ získali titul Best Body. Prezraďte mladým krásnym dievčatám ako na to?
Za postavu vďačím génom, ale to nestačí. Cvičím minimálne 3x týždenne. Najskôr som cvičila s trénerom, ale teraz to už zvládam aj sama.Strava je tiež dôležitá. Jem minimálne 5x denne menšie porcie, neobmedzujem sa, ale snažím sa zdravo stravovať. proti estetickym úpravam nemám vyhrady, ale v mojom prípade sú výrazné korekcie úprav tela na svetových súťažiach zakázané.
Čo vás konkrétne naštartovalo do sveta modeliek?
Začalo to súťažou Dievča leta 2012, kde som získala druhé miesto, v roku 2013 to bolo vítazstvo v sútazi Miss Carat Tuning.To mi otvorilo brány do medzinárodných súťaží a showbiznisu.V tom istom roku som tiez účinkovala v reality show Farma a zahrala som si v rakúskom seriáli Komisár Rex.
A čo vás čaká v budúcnosti?
Čakajú ma “misskovské” povinnosti, budem musieť íst znova do Číny, kde ma čakajú fotenia editoriálov a kampaní.Taktiež ma oslovili rôzne zahraničné televízie, aby som v ich programoch vystúpila ako hosť. Tiež sa predstavím ako DJ v tour po svete, konkrétne v Istanbule, kde som pred nedavnom hrala v najlepšom klube sveta Reina-dokonca ako prvá žena v histórii klubu, ďalej na Malte, Číne a vo Vianočnom období vo Francúzskych Alpách. DJ nie žiadna novinka, hrám už 4 roky, ale teraz sa chcem tomu venovať naplno k čomu mi pomôžu moje doterajšie tituly :)
Spomínali ste účasť v reality show Farma. Tam ste asi nemali čas na maľovanie a módu alebo sa mýlim?
Kto sa chcel nalíčiť musel si ráno trošku privstať. Farma mi tiež dala niečo do života, pretože vrátiť sa do doby ako ľudia žili kedysi, bez elektriny, mobilov, bez toho, abyste vedeli koľko je hodín (riadili sme sa len podľa slnka) bolo naozaj zaujímavé. Úplne iný život. Hlad bol náš najväčší nepriateľ, nie však pre každého Janko si napríklad domov doniesol dve klobásy!
V Taliansku ste vyštudovali herectvo a účinkovali ste vo viacerých programoch talianskej televízie. Prezradíte na akom aute tam jazdíte?
V Taliansku žijem striedavo už 7 rokov, mám tam modelingové agentúry s ktorými spolupracujem. Priznám sa, že buď lietam lietadlom alebo šoférujem na mojom Audi Q5. Najazdených mám vyše 230 000 kilometrov a už uvažujem aj nad kúpou nového auta. Možno menšia verzia Porsche Cayenne, ktoré sa volá Porsche Macan. Zvazujem tentokrat trošku ojazdené, ale všetko záleží či sa bude dariť aspoň tak ako doteraz.
Akí sú taliani šoféri? Lepší ako slováci?
Slováci sú podľa mňa ohľaduplnejší. V Taliani sú temperamentní všade aj za volantom.
Mali ste už dopravnú nehodu počas vašich dlhých ciest?
Na mojom prvom aute Mini Cooper sa mi stalo, že v obci jeden starší pán nezastavil na stopke a napálil to do mňa. seklo v krku, nebolo to príjemné.
Pamätám si tiez že som so svojou Audinou zapadla na záhorí v piesku, kde sme mali fotenie. Sedem hodín nás vyťahovali z piesočných dún, ale fotenie sa podarilo.
Motorky vás nikdy nelákali?
Lákali a ako! Aj som si začala robiť vodičsky preukaz, ale pre pracovné povinnosti som ešte nestihla urobiť skúšky. Ešte ma to len čaká. Ak by som si mala vybrať motorku tak určite Harley Davidson low, nazývaná tiez Harley pre ženy.
Auto roka 2014 - Peugeot 308 SW vám veľmi pristal nielen titulom, ale aj?
Naozaj všetkým! Tvarmi, priestorom, striebornými doplnkami, jazdnými vlastnosťami, ale aj bezpečnosťou. 308-čka má právom titul auto roka 2014. Veľmi mi sadlo po každej stránke. Najviac asi priestorom vzadu aj v kufri, kde som sa v pohode celá zmestila! Kombík na dlhé trate, ktorý odvezie nielen množstvo batožiny, ale pasažierov bezpečne užívajúcich si jazdu. Sedenie v koži v pohode, obrazovka a ukazovatele na prístrojoch boli prehľadné. Štartovanie gombíkom jednoduché a hoci mám automat vo svojom aute, veľmi rýchlo som si zvykla na 6-stupňovú manuálnu prevodovku, ktorá rýchlo reagovala na môj pokyn. Aj brzdy, ktoré boli jemné a citlivé. ( sono molto sensibili!) Naftový motor bol tichý, ale hlavne svižný, že som si myslela, že to bol vyšší objem ako 1,6. Na tak veľké auto to ťahalo veľmi dobre, výborný podvozok v zákrutách jedna radosť. Nad nami som si všimla sklenenú strechu, ktorú skôr ocenia zadní pasažieri, len škoda, že sa nedala otvoriť. Dobré autorádio musím mať vždy pustené počas jazdy ako aj tempomat, ktorý je jednoduchý na ovládanie. Toto auto je určite auto budúcnosti pre rodiny, manažérov a všetkých tých, ktorí majú radi komfortnú a bezpečnú jazdu.
Text: Alena Chorvátová
Foto: autorka