Nová Insignia BiTurbo Diesel
05.05.2012 09:32
Opel pokračuje vo vylepšovaní svojej veľmi úspešnej Insignie:ponuku naftových motorov korunuje nový, dynamický a pritom vysoko účinný motor BiTurbo.
Agregát s objemom 2,0 litra dosahuje výkon 143 kW (195 k) a maximálny krútiaci moment 400 Nm. V rámci nového modelového roka 2012 boli zamerané predovšetkým na zníženie spotreby paliva najpredávanejších verzií: nový benzínový motor 1.4 Turbo ecoFLEX a nová verzia turbodiesla 2.0 CDTI ecoFLEX s výkonom 118 kW (160 k). Štvordverová limuzína s pohonom predných kolies a manuálnou prevodovkou má spotrebu paliva iba 4,9 litra nafty na 100 kilometrov. Vďaka novému motoru je Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI jedným z najúspornejších automobilov strednej triedy. Ponuka naftových motorov v modelovom rade Opel Insignia rozšírila na štyri turbodiesle s priamym vstrekovaním paliva Common Rail, pokrývajúce výkonové rozpätie od 81 kW (110 k) do 143 kW (195 k). Od jari 2012 sa verzia s pohonom všetkých kolies (AWD) dá navyše objednať so športovým podvozkom SuperSport, zahŕňajúcim aj prednú nápravu najvýkonnejšieho modelu Insignia OPC. Táto náprava má tlmičové vzpery špeciálnej konštrukcie HiPerStrut, ktoré ďalej zvyšujú jazdnú dynamiku. Okrem toho aktívnu bezpečnosť modelu Insignia zvyšujú asistenčné systémy.