Nový model BMW M2 CS
08.11.2019 12:05
Oddelenie BMW GmbH prvý raz predstavuje exkluzívnu a limitovanú špeciálnu edíciu modelu z kompaktnej prémiovej triedy s príťažlivým športovým vzhľadom. Nový vysoko výkonný model BMW M2 CS (kombinovaná spotreba paliva: 10,4 – 9,4 l/100 km; kombinované emisie CO2: 238 – 214 g/km*) sa v modelovom rade nachádza nad modelom BMW M2 Competition a nadväzuje na úspechy, ktoré dosiahli modely BMW M3 CS a BMW M4 CS. Zároveň poskytuje mimoriadne schopný technický základ pre model BMW M2 CS Racing, ktorý bude predstavovať novú vstupnú bránu do sveta amatérskych pretekov v rámci nového segmentu Clubsport (dostupný od roku 2020).
Príťažlivý dizajn s rozšíreným použitím karbónových vláken.
Viacero dizajnových prvkov vyrobených z plastu zosilneného karbónovými vláknami (CFRP) zaisťuje, že BMW M2 CS má ešte ostrejšie tvary ako model BMW M2 Competition. Sem patrí napríklad aj novo tvarovaná kapota motora, strecha kompletne vyrobená z CFRP (prvý raz pre BMW M2), nový predný spojler, spojler na hrane batožinového priestoru a zadný difúzor z priznaného karbónu. Model BMW M2 CS stanovuje nové štandardy v segmente v oblasti zrýchľovania, dynamických jazdných vlastností, precíznosti a ovládateľnosti a zároveň poskytuje emotívny vstup do sveta modelov s označením BMW M GmbH. Spolu s výnimočnými výkonmi na trati dokáže BMW M2 CS vytvoriť jedinečný dojem aj neobmedzeným každodenným využitím ako aj modrou metalickou farbou Misano Blue rezervovanou exkluzívne pre tento model. Cena modelu sa na nemeckom trhu začína od 95 000 eur.
Nárast výkonu na 331 kW (450 k) a Adaptívny M podvozok.
Radový šesťvalcový motor s dvoma turbami dodáva výkon 331 kW (450 k), čo je o 29 kW (40 k) viac ako v prípade modelu BMW M2 Competition. Výkon motora sa na vozovku dostáva prostredníctvom Adaptívneho M podvozka, až doteraz rezervovaného pre model BMW M4 a taktiež aj s pomocou pneumatík Cup. Adaptívny M podvozok umožňuje vodičovi, aby si nastavil odpruženie v režimoch Comfort, Sport a Sport+. Zatiaľ čo režim Comfort upravuje komfort pruženia počas každodenného jazdenia v meste, režim Sport zaručuje dynamické jazdné vlastnosti napríklad počas jazdy na okresných cestách. Sport+, najtvrdší režim, potom minimalizuje pohyby karosérie a zlepšuje ostré dynamické jazdné vlastnosti, ideálne pre najvyšší výkon na trati.