Nový Opel Corsa: Zrodený pre úspech
01.02.2021 08:01
-
Šiesta generácia modelu Opel Corsa píše úspešný príbeh
-
Ocenenia od odbornej verejnosti z celej Európy
-
Nárast predaja na všetkých významných trhoch
Od svojho predstavenia v roku 1982 si modelový rad Opel Corsa počas šiestich generácií pripísal už 14 miliónov predaných vozidiel. To je číslo, ktoré ho bezpochyby radí na popredné miesta automobilového priemyslu a právom mu zaručuje označenie legenda. Šiesta generácia kultového nemeckého vozidla pokračuje v úspešnom ťažení po európskom aj svetových trhoch. Má na to všetky predpoklady, ktorými dokáže osloviť náročných zákazníkov na všetkých trhoch.
Kompaktné rozmery, veľmi dobrá ovládateľnost aj v najužších uličkách centier miest či podzemných garáží a špičková konektivita. Corsu so 7-palcovou dotykovou obrazovkou už v základnej výbave ocenili čitatelia nemeckých odborných časopisov Auto Bild a Computer Bild titulom Connected Car 2019. Boduje však nielen medzi odbornou verejnosťou, ktorá ho odporúča bežným zákazníkom ako vozidlo, ktoré je veľmi dobrou kúpou (na základe ankety AUTOBEST medzi odbornými novinármi z 31 krajín), ale podľa ankety časopisu Auto Bild triumfovala aj v segmente malých vozidiel ako najlepšie služobné auto roku Company Car Of The Year. V Španielsku získal nový model Opel Corsa titul „Premio Best Car Coche Global“, teda najlepšie auto na svete.
Ocenenia od čitateľov a odbornej poroty sa prejavili aj vo veľmi dobrých predajných výsledkoch, ktoré si nový model Opel Corsa pripisuje na mnohých trhoch vrátane slovenského. V roku 2020 si toto vozidlo vybralo na domácom nemeckom trhu 53 200 zákazníkov, čo vynieslo Opel Corsa, spolu s medziročným nárastom predaja o 3 percentá, na prvé miesto vo svojom segmente. Celosvetovo Opel Corsa zaznamenal 226 800 predaných vozidiel a ako najpredávanejší model mal na predajoch značiek Opel podiel až 36 percent.
Modelu Opel Corsa sa veľmi dobre darí aj na slovenskom trhu. Za minulý rok sa predalo 617 kusov tohto vozidla, čo predstavuje medziročný nárast o 37,11 percenta. Obzvlášť výnimočne sa tento výsledok vyníma v kontexte toho, že slovenský trh v tomto segmente poklesol o 20,5 percenta.
Opel Corsa si tak upevnil svoje postavenie na trhu ako aj vo svojom segmente. A pritom rastúci záujem zákazníkov je najlepším ukazovateľom nielen obľúbenosti vozidla, ale i jeho kvality, ktorá dokáže obstáť a presvedčiť aj vo veľmi silnej konkurencii.