Ocenenie za uvádzaciu kampaň modelu Kia Stinger

07.11.2018 16:29

Úspech uvádzacej kampane modelu Kia Stinger získal ocenenie od dvoch prestížnych orgánov udeľujúcich ceny za komunikačný dizajn – Red Dot a Automotive Brand Contest.

 

 

  • Uvádzacia kampaň modelu Kia Stinger získala ocenenie od porôt Red Dot a Automotive Brand Contest, ktoré udeľujú ceny za komunikačný dizajn

  • Kampaň „Long Live Driving“ je oslavou dobrodružného ducha

  • Viac ako 55 miliónov pozretí kampaňových videí na stránke YouTube

 

Uvádzacia kampaň „Long Live Driving“ pre nový fastback v štýle gran turismo od spoločnosti Kia dostala uznanie za svoju popularitu na internete – získala ocenenie Red Dot v kategórii „digitálna reklama“ a ocenenie Automotive Brand Contest v kategórii „digitálna kampaň“. Vďaka viac ako 55 miliónom pozretí na stránke YouTube, 400 miliónom oslovených ľudí a viac ako miliónu návštev internetovej stránky sa táto kampaň stala historicky najúspešnejšou európskou digitálnou kampaňou spoločnosti Kia.

 

Kampaň bola vytvorená vedúcou kreatívnou agentúrou spoločnosti Kia – Innocean – v spolupráci s digitálnou agentúrou Herren Der Schöpfung. Obsahuje krátke filmy zobrazujúce majiteľa vozidla Stinger odškrtávajúceho vzrušujúci „zoznam“ splnených zážitkov a dobrodružstiev vrátane skákania z útesov v Škótsku, návštevy slávneho španielskeho festivalu La Tomatina a vyskúšania si úlohy dídžeja počas noci v slávnom berlínskom klube. Filmy kampane „Long Live Driving“ zobrazujú model Stinger na jeho potulkách po európskych cestách, ktorých cieľom je prežitie a naplnenie vysnívaných dobrodružstiev jeho majiteľa.

 

Artur Martins, viceprezident marketingu a plánovania produktov spoločnosti Kia Motors Europe, poznamenal: „Tieto získané ocenenia podčiarkujú kreativitu, ktorou je presiaknutá značka Kia a jej partnerské agentúry. Model Kia Stinger už získal veľké množstvo ocenení za svoj dizajn a konštrukciu, preto nás veľmi teší, že sme dokázali vytvoriť efektívnu digitálnu uvádzaciu kampaň, ktorá robí reklamu kvalitám a charakteru tohto úchvatného vozidla.“

 

Do súťaže Red Dot Communication Design sa v roku 2018 zapojili dizajnéri, agentúry a spoločnosti zo 45 krajín, pričom 24 členovia poroty vyhodnocovali 8 610 diel v 17 kategóriách. Automotive Brand Contest je medzinárodná súťaž dizajnu, ktorá udeľuje ocenenia výnimočným produktom a za komunikačný dizajn. Spoločnosti Kia bolo ocenenie Automotive Brand Contest slávnostne odovzdané na Autosalóne Paríž 2018.

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode