Peugeot 208 sa stal najpredávanejším automobilom v mesiaci apríl 2016
11.05.2016 11:04
Modelu PEUGEOT 208 sa vo Francúzsku mimoriadne darí.
Stal sa najpredávanejším automobilom v mesiaci apríl 2016
V apríli 2016, predaje značky PEUGEOT v rámci osobných ako aj úžitkových vozidiel na francúzskom trhu vzrástli o 8,1% (+6,7% oproti predchádzajúcemu roku).Podiel Značky na trhu predstavoval 16,9%, čo je nárast +0,2 bodu oproti minulému roku .
Za rovnaké obdobie predaje osobných vozidiel značky PEUGEOT vzrástli o 6,8% s podielom na trhu 17,1 %. Predaje celkom narástli v porovnaní s minulým rokom o 6,5 %.
Na trhu úžitkových vozidiel , ktorý vykazoval progres +7,9%, PEUGEOT vykázal dvojnásobný nárast v porovnaní s trhom + 15,8 % a stal sa dvojkou na trhu úžitkových vozidiel.
Počas prvých 4 mesiacov 2016 sú 3 automobily značky PEUGEOT v TOP 5 najpredávanejších áut vo Francúzsku : PEUGEOT 208 – číslo 2 s podielom na trhu 5,2%, PEUGEOT 308 a PEUGEOT 2008 obsadili tretie a piate miesto s podielmi na trhu 4% a 3,2%.
Na prvých miestach vo svojich segmentoch za mesiac apríl 2016 na francúzskom trhu boli až 3 modely značky PEUGEOT :
- PEUGEOT 208 s podielom na trhu 5,2 % a s nárastom +22% v porovnaní s aprílom 2015
- PEUGEOT 308 si zafixoval prvé miesto vo svojom segmente kompaktov s podielom na trhu 3,9% a s nárastom až o 5,2% oproti roku 2015
- PEUGEOT 508 pokračuje stále vo svojej dominantnej pozícii na francúzskom trhu čiže stále pretrváva na prvom mieste v segmente rodinných sedanov s podielom na trhu 1%.
Slovenský automobilový trh za mesiac apríl 2016 vzrástol o 9,93%, pričom značka PEUGEOT o +15,56 % , čím sa zaradila do TOP 3 najpredávanejších automobilových značiek .
Kumulatívne za rovnaké obdobie, v porovnaní s minulým rokom , predaje PEUGEOT vzrástli až o 20,74 % ( celkom 2 067 ks osobných a úžitkových automobilov ) a podiel na trhu dosiahol 6,96 % (+0,17 bodu ). Za toto obdobie je značka PEUGEOT číslo 4. na slovenskom trhu.
Slovenskému modelu PEUGEOT 208 sa tiež darilo a za obdobie 1-4/2016 sa ocitol v TOP 3 vo svojom segmente .