Renault ponúka pohľad na nový scEnic ešte pred jeho predstavením
24.02.2016 09:50
Renault vytvoril segment kompaktných MPV v Európe v roku 1996 s ikonickým modelom SCENIC a odvtedy predstavil ďalšie tri generácie, ktorých sa predalo skoro 5 miliónov kusov. V nadväznosti na tento úspech Renault predstavuje nový SCENIC.
Nový SCENIC predefinoval myslenie MPV s novým prístupom, pričom zachoval tradičné krivky segmentu.
Výkonný riaditeľ Groupe Renault Carlos Ghosn a dizajnér spoločnosti Laurens van den Acker odhalia nový SCENIC 1. marca 2016 na autosalóne v Ženeve - Geneva Motor Show.
Obnova segmentu MPV
Základným princípom pri štvrtej generácii modelu SCENIC bolo poskytnúť svieži pohľad na kompaktné MPV. Po prvýkrát, ako pri modeli nový Espace, nový SCENIC oplýva trojdielnym predným sklom, ktoré poskytuje panoramatický výhľad a lepšiu viditeľnosť.
Množstvo štýlových prvkov dáva modelu nový SCENIC dynamický nádych. V porovnaní s modelom SCENIC 3 sa zvýšila jeho svetlá výška a zadný previs bol skrátený. Širší rozostup kolies vpredu aj vzadu dáva autu lepšiu stabilitu.
Nový SCENIC prichádza s výrazným svetelným podpisom s prednými svetlami v tvare písmena C, ktoré ťažia z technológie LED Pure Vision. Tá pochádza z najnovších modelov Renault.