Renault predstavuje KWID
21.05.2015 11:50
Atraktívne, inovatívne a cenovo dostupné vozidlo pre medzinárodné trhy.
Renault je inovátorom a pionierom nových nápadov už od roku 1898, neustále prekračuje konvenčné myslenie a inovuje automobily a predovšetkým spôsob, abým autá používame.
“S modelom KWID Renault pokračuje vo svojej stratégii dostupnej mobility pre všetkých a medzinárodného rastu. Pri jeho vývoji bola použitá platforma Aliancie Renault-Nissan, vďaka čomu KWID môže pokračovať v stopách modelu Duster a v expanzii značky, pričom splní potreby zákazníkov, ktorí chcú štýlové, robustné, ľahko ovládateľné auto.”
Carlos Ghosn - Chairman a Chief Executive Officer Skupiny Renault
KWID nenasleduje dizajnovú líniu, ktorá je zaužívaná v segmente A. Jeho línie sú robustné, štýlové, v kombinácii s moderným a príjemným interiérom, v ktorom je možné nájsť prvky, ktoré sa vyskytujú vo vyššom segmente.
Tento moderný prírastok do rodiny Renault má SUV styling, konštrukciu a priestranný interér, zatiaľ čo disponuje kompaktnými rozmermi. Tým je predurčený na široké použitie. V interiéri je možné nájsť moderný navigačný/multimediálny systém Media-Nav s veľkým 7-palcovým dotykovým displejom a konektivitou Bluetooth. KWID kombinuje komfort a užívateľskú funkčnosť rodinného automobilu s modulárnym interiérom a množstvom úložných možností. Štrukturovaná predná maska nesie logo Renault a nový svetelný “podpis” značky v tvare písmena C.
KWID bude uvedený na indický trh v druhej polovici roka 2015 za cenu približne 4 - 6 000 eur.
Krátke predné a zadné previsy a vysoká svetlá výška (180 mm) vyvolávajú dojem sily a spoľahlivosti. Vozidlo je 3,68 metra dlhé a 1,58 metra široké, čo ho predurčuje predovšetkým na využitie v hustých mestských konglomeráciách. Vysoký posed za volantom zlepšuje vodičovi prehľad o dianí na ceste a zlepšuje pohodlie na palube vozidla. KWID má pohodlnné sedadlá a batožinový priestor, ktorý je najlepším vo svojej triede.
Vozidlo bolo vyvíjané v blízkosti indického trhu, pre ktorý je primárne určený. Náklady na jeho výrobu sa podarilo znížiť aj tým, že sa využíva až 98% lokálnych dodávateľov, z čoho je 60% z regiónu Chennai, kde bude automobil vyrábaný.
KWID je ilustráciou ambícií spoločnosti Renault rásť na medzinárodných trhoch. KWID je prvým automobilom značky Renault, ktorého svetová premiéra sa uskutočnila mimo Európy.