Renault TALISMAN Osobitá kombinácia komfortu a pôžitku z jazdy
31.10.2015 17:19
Renault po nedávnom odhalení exteriéru, interiéru a kvality spracovania TALISMANU v Chantilly a na Autosalóne Frankfurt prináša pozvanie na otestovanie jedinečného jazdného zážitku a komfortu, ktoré tento nový model ponúka.
Renault TALISMAN ponúka aj:
- unikátnu radosť z jazdy vďaka technológii MULTI-SENSE, ktorá sa prispôsobí momentálnej nálade vodiča. TALISMAN je ako jediný sedan segmentu D vybavený systémom riadenia všetkých štyroch kolies 4CONTROL v kombinácii s elektronickým riadením tuhosti pruženia, ktorý vďaka manévrovateľnosti, výkonu a komfortu zabezpečuje vynikajúcu jazdnú dynamiku,
- výber medzi benzínovými a dieselovými motormi, ktoré zabezpečujú pôžitok z jazdy a hospodárnosť, čo dokazuje spotreba len 3,6 litra/100 km a emisie CO2 na úrovni 95 g/km,
- priestrannú pohodlnú kabínu a batožinový priestor narástol na 608 litrov,
- veľkorysé predné sedadlá s puntičkársky spracovaným čalúnením a najkomplexnejším zoznamom funkcií vo svojej triede, vrátane masážnej funkcie, vyhrievania a vetrania,
- technológie navrhnuté na vylepšenie života motoristu: zosieťovaný systém R-Link 2 s 8,7-palcovým dotykovým displejom, audio systém BOSE® Surround Sound, farebný čelný displej, krytý 7-palcový digitálny prístrojový panel a komplexný rad asistentov, vrátane autonómneho parkovania.
TALISMAN vďaka týmto inováciám, jedinečnému jazdnému zážitku a elegantnému dizajnu určite motoristickú verejnosť osloví.
Renault TALISMAN je dostupný so širokým výberom motorov, ktoré v sebe spájajú výkon a hospodárnosť. V ponuke sa nachádza predovšetkým benzínový agregát ENERGY TCe 200 a dieselové motory ENERGY dCi 160 a ENERGY dCi 130. Tieto motory sa pod kapotou TALISMANU cítia ako ryby vo vode, čomu ešte napomáha koeficient aerodynamického odporu (Cd) 0,27.
Všetky tieto motory benefitujú z odborných znalostí, ktoré Renault nazbieral v nekompromisnom svete motoristického športu, najmä však v rámci Formuly 1.
Motory Talismanu sú vybavené najnovšími technológiami, napríklad, priamym vstrekovaním a oceľovými piestami, a uspeli predovšetkým vďaka pôžitku, ktoré prinášajú, ako aj nízkou spotrebou. Obidva benzínové a všetky tri dieselové motory spĺňajú emisnú normu Euro 6 a pokrývajú dopyt na kľúčovom európskom trhu.