Spoločnosť Continental mení komunikačné posolstvo značky pre osobné pneumatiky – futbal strieda nemecká technológia
17.03.2017 16:47
Sponzorovanie futbalu prinieslo prémiovej značke Continental zvýšenie povedomia v rámci všetkých dôležitých európskych trhov
Ďalšie marketingové aktivity značky budú zamerané na nemeckú technológiu a kompetentnosť v oblasti automobilového priemyslu
Continental v marci spúšťa novú kampaň s hlavným mottom
Mobilita zdokonalená nemeckou technológiou“
Na webových stránkach www.VisionZeroWorld.com spoločnosť Continental predstavuje multimediálny obsah podporujúci tému Vision Zero
Po majstrovstvách Európy UEFA EURO 2016™ môže byť výrobca pneumatík Continental hrdý na 21 rokov oficiálneho sponzorovania najpopulárnejších futbalových turnajov sveta – majstrovstiev sveta FIFA 2006, 2010 a 2014, majstrovstiev Európy UEFA EURO 2008, 2012 a 2016 a na sponzorovanie Ligy majstrov UEFA v rokoch 1995 až 2000. Sponzorovanie futbalu sa ukázalo ako mimoriadne účinný spôsob zvyšovania povedomia o prémiovej značke pneumatík Continental takmer na všetkých európskych trhoch. „Tešíme sa z dlhodobého pozitívneho vplyvu nášho sponzorského úsilia profesionálnych futbalových podujatí. Umožňuje nám to odlíšiť sa od množstva našich konkurentov, ktorí sa v minulosti rozhodli pre sponzorovanie motoristického športu. V rámci našich hlavných európskych trhov to znamenalo značný nárast povedomia o značke,“ hovorí Nikolai Setzer, člen výkonnej rady spoločnosti Continental. „Po zavŕšení majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016 sme dosiahli očakávané ciele povedomia o značke, čo nám umožňuje v Európe podniknúť ďalší logický krok,“ dodáva Setzer.
„Nová cieľová prezentácia značky Continental je založená na desaťročia trvajúcom zameraní sa na bezpečnosť a to skracovaním brzdných dráh. Toto úsilie sa z dlhodobého hľadiska spája s našou stratégiou Vision Zero – víziou žiadnych smrteľných úrazov, žiadnych zranení a žiadnych nehôd. Spolu s našou divíziou Chassis & Safety sa denne usilujeme o zdôraznenie prínosov k vyššej bezpečnosti na cestách, ktoré poskytujú asistenčné systémy, ako je ESC, AEB a ABS pre motocykle v kombinácii s prémiovými pneumatikami,“ vysvetľuje Setzer. Vzhľadom na tento základ sa stalo motto novej marketingovej kampane – „Mobilita zdokonalená nemeckou technológiou“ – jasnou voľbou. „Sme presvedčení, že je to logická cieľová prezentácia značky Continental, pretože žiadny ďalší výrobca či dodávateľ pneumatík v oblasti automobilového priemyslu na svete nedisponuje touto jedinečnou kombináciou technológie pneumatík a kompetentnosti v automobilovom priemysle. Preto naša prémiová značka Continental v súčasnosti predstavuje maximálnu bezpečnosť na cestách. V budúcnosti sa budeme usilovať o posilnenie tejto pozície a nemecká odbornosť sa stane v oblasti technológie pneumatík a výroby automobilov jadrom každodenného vývoja a marketingovo--komunikačných aktivít.“
Nová kampaň bude v rámci Európy spustená v televízii, v tlačových médiách, na miestach predaja u partnerov spoločnosti a online. Využívané budú aj sociálne médiá . „V kampani sa zameriavame na rozmanitejšiu škálu obrazového materiálu, ktorý používame na ilustráciu rôznych tém a na odlíšenie sa od konkurencie v sektore náhradnej výbavy,“ hovorí Silke Gliemann, zodpovedná za marketingovú komunikáciu v oblasti Európy, Stredného východu a Afriky (EMEA). „V budúcnosti predstavíme celú škálu scenárov jazdy v rôznych situáciách, aby sme vybudovali a posilnili dôveru v riešenia mobility od spoločnosti Continental.“
Nová kampaň aj webové stránky www.VisionZeroWorld.com sú zamerané na stratégiu Vision Zero. Zdôrazňovaná bude téma vyššej bezpečnosti na cestách prostredníctvom technológií na prevenciu nehôd. Spolu s novým magazínom VisionZeroNews si užívatelia budú môcť prečítať množstvo správ a článkov týkajúcich sa rôznych technológií. Jednou z pokračujúcich tém v kampani bude angažovanie sa spoločnosti Continental ako dodávateľa v oblasti automobilového priemyslu a exkluzívneho partnera pre pneumatiky v rámci kampane „Stop the Crash“ organizácie Global NCAP, ktorej cieľom je rozšíriť povedomie o technológiách na prevenciu nehôd, najmä v husto obývaných rozvojových ekonomikách. Z pohľadu spoločnosti Continental ako technologickej spoločnosti je kampaň „Stop the Crash“ ideálne zladená s jej prezentáciou v budúcnosti.