Spoločnosť Grohe zabodovala na Design Weeku v Miláne, kde predstavila novú značku Grohe Spa
31.05.2023 17:00
Spoločnosť Grohe zabodovala na Design Weeku v Miláne, kde predstavila novú značku Grohe Spa
Spoločnosť GROHE predstavuje svoju revitalizovanú prémiovú podznačku GROHE SPA, ktorá vyzýva používateľov, aby sa oddávali opulentným vodným rituálom. Špeciálnu inštaláciu inšpirovanú vodou v Pinacoteca di Brera si mohli pozrieť návštevníci Design Weeku v Miláne.
Milánsky Design Week, ktorý priťahuje architektov, dizajnérov a návštevníkov z celého sveta, je jednou z najväčších a najdôležitejších každoročných akcií pre kreatívcov. Špičky svetového dizajnu, talentovaní začínajúci dizajnéri aj popredné značky predstavujú svoju prácu na výstavách, prezentáciách a ďalších špeciálnych udalostiach. V tomto vzrušujúcom prostredí predstavuje spoločnosť GROHE, popredný svetový výrobca kompletných kúpeľňových riešení a kuchynského vybavenia, svoju revitalizovanú podznačku GROHE SPA v prestížnom múzeu umenia Pinacoteca di Brera.
Rozsiahle portfólio novej podznačky siaha od prepracovaných kolekcií vodovodných batérií cez prispôsobiteľné stropné sprchy a krásnu sanitárnu keramiku až po doplnky. Okrem predstavenia týchto produktov, s ktorými je možné vytvárať luxusný domáci wellness na mieru, značka GROHE svojou podmanivou vodnou expozíciou demonštruje tiež hlavné posolstvo GROHE SPA, ktorým je „Voda zdrojom zdravia“.
„Po virtuálnom predstavení kolekcie GROHE SPA na našom GROHE X Summite v polovici marca je Milan Design Week ideálnym miestom na prezentáciu vybraných kúskov z portfólia verejnosti. Naše výrobky tvoria symbiózu špičkovej kvality, najmodernejšej technológie, bezkonkurenčnej precíznosti a progresívneho dizajnu, a dokonale tak vyhovujú náročnému publiku tejto akcie. Neuveriteľne pohlcujúca inštalácia završuje našu prítomnosť tým, že kombinuje našu vášeň pre vodu s krásnym prostredím Pinacoteca di Brera,“ povedal Karl Lennon, Leader, GROHE SPA, LIXIL EMENA.
Revolučná sprcha pre každú domácnosť
Novinky však v dohľadnej dobe prídu aj pod hlavnou značkou Grohe. Ak budete v najbližšej dobe uvažovať nad výmennou svojej kúpeľňovej sanity, určite by ste nemali pozerať len na cenu.
Spoločnosť GROHE uvedie na jar 2024 na trh sprchu GROHE Everstream s recykláciou vody. Sprchový systém sa v súčasnosti testuje v teréne a v druhej polovici roka 2023 sa očakáva začiatok školiaceho programu pre inštalatérov. Okrem tohto úplne nového výrobku chce mať spoločnosť GROHE do roku 2030 všetky svoje podomietkové sprchy pripravené na recykláciu vody.
Tento revolučný sprchovací systém čistí, ohrieva a opätovne využíva vodu tak, že spotrebuje len štvrtinu vody a tretinu energie, ktoré sú zvyčajne potrebné pri tradičnom sprchovaní, čo pre štvorčlennú domácnosť znamená úsporu nákladov až o 65 % ročne a zníženie emisií CO2 až o 70 % (konkrétna výška úspory závisí od návykov pri sprchovaní). Viac informácií o novinkách a produktoch Grohe nájdete na webstránke www.grohe.sk
Kúpeľňa ako z romantického filmu
Vaša vysnívaná kúpeľňa môže byť minimalistická a jednoduchá, avšak napriek tomu extravagantná. Ak je vašou každodennou rutinou príchod z práce, príprava večere a zaslúžený kúpeľ, určite oceníte elegantné doplnky, ktoré však vďaka svojmu rázu budú neprehliadnuteľné.
Štýlové uteráky a osušky, ako napríklad bambusová osuška ROMA v tmavohnedej farbe s tradičnou gréckou bordúrou určite nájdu miesto aj vo vašej kúpeľni. Mnohí z vás sa už presvedčili o vysokej funkčnosti bambusových vlákien, ktoré vynikajú svojou nasiakavosťou a antibakteriálnymi účinkami. Vysoká gramáž tkaniny 550 g/m2 je zárukou kvality a mäkkosti. Po vypraní zostávajú osušky z bambusovej priadze krásne jemné a hebké. K dispozícii sú samozrejme aj uteráky ROMA v rovnakom dizajne.