Spoločnosť Kia a Rafa Nadal spúšťajú iniciatívu „Kia Clubhouse“, ktorá má inšpirovať budúcu generáciu tenisových fanúšikov
03.06.2022 09:19
- Globálny tenisový zážitok zameraný na sprístupňovanie tenisu
- Na úvodnom podujatí v Paríži získali miestne deti zručnosti a výstroj, ktoré v nich možno vzbudia celoživotnú lásku k tomuto športu
- Ako prekvapenie a zdroj inšpirácie pre deti sa na podujatí objavil ambasádor značky Kia Rafa Nadal
- Iniciatíva zahŕňa turné po významných mestách sveta
Spoločnosť Kia Corporation v spolupráci s Rafaelom Nadalom spúšťa novú iniciatívu „Kia Clubhouse“, zameranú na sprístupňovanie tenisu a inšpirovanie budúcej generácie tenisových fanúšikov. Otváracieho podujatia vo francúzskom Paríži sa zúčastnilo 18 detí z miestnej organizácie Fête le Mur a šesť detí z tenisového klubu pre začiatočníkov Gennevillois. V súlade so sloganom značky Kia „Movement That Inspires“ (Pohyb, ktorý inšpiruje) sa deti odviezli vo vozidlách Kia vrátane prvého výhradne elektrického modelu EV6 a najpopulárnejšieho SUV značky Kia, modelu Sportage.
Po príchode deti dostali uvítací balíček obsahujúci tenisový výstroj značky Babolat ako špeciálny darček, ktorý v nich možno vzbudí celoživotnú lásku k tomuto športu. Prekvapenie deťom pripravil Rafa Nadal, ktorý ich osobne privítal a porozprával im, čo ho inšpirovalo k tomu, aby sa stal tenistom.
21-násobný grandslamový šampión a globálny ambasádor značky Kia povedal: „Nadácia Rafa Nadal Foundation už vykonala veľa na podporu detí, ktoré to najviac potrebujú. Presviedča nás to, aký vplyv môže mať tenis a šport všeobecne na vzdelávanie detí. Preto som naozaj šťastný, že môžem byť partnerom spoločnosti Kia v iniciatíve Kia Clubhouse, ktorej cieľom je sprístupňovanie tenisu deťom na celom svete. Úprimne dúfam, že táto iniciatíva inšpiruje aj ostatných, aby robili to isté.“
V rámci podujatia Kia Clubhouse sa deti zapojili do mnohých aktivít vrátane lekcie na rozvoj zručností a trikov pod vedením francúzskeho freestylového hráča Bena Simoneta a série výziev, pri ktorých deťom radil profesionálny tenista Alizé Lim. Deti si svoje nové zručnosti hneď aj otestovali v rôznych súťažiach, úlohách a zápasoch a deň zakončili priateľským turnajom a slávnostným odovzdávaním cien.
Od budúceho roka si na podujatiach v rámci medzinárodnej iniciatívy Kia Clubhouse budú môcť podobné nezabudnuteľné zážitky vychutnať deti vo väčších mestách s kladným vzťahom k tenisu po celom svete.
Artur Martins, hlavný viceprezident spoločnosti Kia Corporation a šéf globálnej divízie pre branding a zákaznícku skúsenosť, povedal: „V spoločnosti Kia veríme, že je dôležité povzbudzovať ľudí k tomu, aby žili naplno. Iniciatíva Kia Clubhouse vznikla preto, aby poskytovala priestor deťom, ktoré by sa možno inak k tenisu nedostali. Dúfame, že spolu s Rafaelom Nadalom sa nám podarí inšpirovať deti zo všetkých prostredí, aby išli von a hrali.“
Fête le Mur je nezisková organizácia sídliaca v Paríži, ktorá podporuje vyše 13 000 znevýhodnených detí vo viac ako 76 lokalitách vo Francúzsku a francúzskych zámorských teritóriách, pričom sa zameriava na šport. Spolupracuje s popredným výrobcom výstroja Babolat a využíva šport, predovšetkým tenis, ako účinný nástroj na podporu budovania profesionálnej kariéry a sociálnej integrácie.