Spoločnosť Kia Motors sa vydáva na prvé turné UEFA Europa League Trophy Tour
05.03.2019 11:38
Spoločnosť Kia Motors a UEFA spolu odštartujú úvodné podujatie UEFA Europa League Trophy Tour, ktoré prináša Kia. Na turné dostanú fanúšikovia naprieč Európou príležitosť vidieť kultovú trofej Európskej ligy UEFA, počas prebiehajúcej vyraďovacej fázy súťaže v sezóne 2018/19.
Počas trvania podujatia UEFA Europa League Trophy Tour povzbudzujeme fanúšikov a hráčov každého veku, aby darovali použité a nechcené kopačky. V spolupráci s Nadáciou UEFA pre deti budú kopačky dopravené do utečeneckého tábora Zaatari v Jordánsku a rozdané utečencom všetkých vekových kategórií.
Okrem toho každý fanúšik, ktorý daruje kopačky, bude mať šancu vyhrať lístky na finále Európskej ligy UEFA a iné ceny. Futbalové kopačky bude možné darovať kedykoľvek v rámci podujatia UEFA Europa League Trophy Tour a u vybraných predajcov Kia v zúčastnených krajinách.
„Na vlastné oči som videl, aký dôležitý je futbal pre deti a dospelých v utečeneckom tábore Zaatari,“ povedal prezident UEFA Aleksander Čeferin, ktorý v posledných rokoch navštívil tábor v severnom Jordánsku dvakrát.
„Nadácia UEFA pomohla poskytnúť ihriská, ktoré môžu utečenci používať, ale chýbajú práve futbalové kopačky. Preto nalieham na každého, u koho doma leží nevyužitá vhodná obuv, aby ju daroval.“
Podujatie UEFA Europa League Trophy Tour, ktoré prináša Kia, sa naostro začína na Medzinárodnom autosalóne Ženeva v utorok 5. marca, a skončí 12. mája pred finále Európskej Ligy UEFA v Baku v Azerbajdžane.
Turné zavíta do Ženevy, Sevilly, Berlína, Londýna, Milána, Moskvy, Paríža a Baku, kde budú mať fanúšikovia možnosť zblízka vidieť trofej víťaza Európskej ligy UEFA a stretnúť sa s legendami futbalu v rôznych lokalitách v centrách miest, v miestnych amatérskych kluboch a v školách.
Podujatia sa zúčastní hviezdna zostava bývalých hráčov, medzi ktorých patrí Deco, Lothar Matthäus a Eiður Guðjohnsen, a ďalší budú ohlásení v nadchádzajúcich týždňoch.
„UEFA Europa League Trophy Tour umožní fanúšikom po celom kontinente uvidieť kultovú trofej a stretnúť niekoľko z najslávnejších hráčov, ktorí túto súťaž poctili svojou účasťou,“ povedal Guy-Laurent Epstein, marketingový riaditeľ UEFA Events SA.
„Veľmi sa tešíme z nadšenia spoločnosti Kia a obzvlášť z ich túžby pokúsiť sa apelovať na fanúšikov v celej Európe a ich ochotu darovať niečo tým, ktorí si chcú tento skvelý šport zahrať, ale nemajú na to potrebné vybavenie.“
Spoločnosť Kia je poctená organizáciou tohto úvodného podujatia, ktoré navštívi osem európskych veľkomiest. V jednotlivých mestách sa budú konať návštevy škôl a akcie v centre mesta, kde vystúpi ambasádor UEFA s trofejou.
„Sme mimoriadne nadšení, že v spolupráci s UEFA zahájime podujatie 2019 UEFA Europa League Trophy Tour“ povedal Yong-Won Cho, senior viceprezident a riaditeľ marketingu spoločnosti Kia Motors Corporation.
„Toto podujatie nielen prinesie futbalovým fanúšikom všetkých vekových kategórií možnosť zblízka si pozrieť slávnu trofej, ale vďaka ich darom budeme tiež môcť pozitívne prispieť k životom mladých utečencov, ktorí sú rovnakí nadšenci futbalu, ako my. V mene spoločnosti Kia by som chcel vopred poďakovať všetkým, ktorí podporia našu kampaň a pomôžu nám darovaním futbalových kopačiek.“
Harmonogram podujatia UEFA League Trophy Tour, ktoré prináša Kia:
-
Ženeva – 5. – 17. marca
-
Sevilla – 22. – 23. marca
-
Berlín – 29. – 30. marca
-
Londýn – 5. – 6. apríla
-
Miláno – 12. apríla
-
Moskva – 20. – 21. apríla
-
Paríž – 10. mája
-
Baku – 17. mája