Vianočný príbeh Stella Artois pokračuje aj tento rok prostredníctvom novej reklamnej kampane
14.12.2016 16:11
Stella Artois bola zrodená práve na Vianoce, takže je prirodzené, že v tomto sviatočnom období prichádza s novou vianočnou kampaňou. Tentokrát je reklamný spot pokračovaním minuloročnej kampane, pričom rovnako približuje príbeh vzniku značky Stella Artois.
Komplexná vianočná kampaň bude zahŕňať viacero komunikačných kanálov a taktiež rôzne novinky v rámci On Trade a Off Trade. Predovšetkým ide o televízny spot, ktorý si užijú diváci Prima group, ČT2 a ČT Sport. Na slovenskom a českom Facebooku značky Stella Artois zas prebehne online kampaň, podporená komunikáciou aj na You Tube.
Off Trade
Novinkou v predajniach, čiže v Off Trade, je oproti minulému roku špeciálne vianočné balenie, ktoré obsahuje šesť 0,33l fliaš a jeden pohár Stella Artois. Vianočné balenie má exkluzívny dizajn inšpirovaný hviezdami, vďaka čomu vyzerá naozaj slávnostne. Zaujímavosťou je aj krátky príbeh o vzniku piva Stella Artois umiestnený na zadnej strane balenia.
On Trade
Súčasťou aktivít On Trade, čiže aktivít v baroch a reštauráciách, je promo pre spotrebiteľov. Za nákup štyroch pív Stella Artois získajú vianočný pohár Stella Artois v zlatistom balení. Jeho prevedenie je v súlade so špeciálnym vianočným balením, či už rovnaký dizajn inšpirovaný hviezdou a tiež príbeh o vzniku tohto prémiového piva.