Vitara je druhá
11.04.2016 17:03
Skokan štvrťroka!
Za prvé tri mesiace roku 2016 zvýšila (v porovnaní s rovnakým obdobím vlani) Suzuki (s modelmi Celerio, Jimny, Swift, SX4 S-Cross a Vitara) odbyt o 171,34 percenta a je tak najrýchlejšie rastúcou značkou štvrťroka. Na siedme miesto medzi najžiadanejšími značkami postúpila japonská Suzuki najmä vďaka novej Vitare, ktorá je po prvom kvartáli roku druhým najžiadanejším (tiež podľa oficiálnych výsledkov Zväzu automobilového priemyslu SR) spomedzi všetkých 343 modelov osobných áut dodávaných na Slovensko.
Vysoká úžitková hodnota, príťažlivý vzhľad, japonská trvácnosť či nízka spotreba pohonných látok* a ďalšie charakteristické vlastnosti vozidiel Suzuki sústredené vo Vitare jej už vlani priniesli prvenstvo v segmente a modeloch SUV.
____________________________
*/ Čo potvrdzujú aj testy slovenských motoristických novinárov, napríklad najnovšie vyhodnotil Vitaru ekonomický týždenník Trend ako najúspornejšie osobné vozidlo spomedzi všetkých 58 modelov, ktoré v uplynulom a tomto roku podrobil porovnávacím testom. Vitare (modelu 1,6 DDIS 4WD) pri testoch nameral reálnu kombinovanú spotrebu 4,7 litra/100 km.