Víťazi národného kola súťaže Young, Creative, Chevrolet
23.06.2012 15:12
• Víťazi jednotlivých kategórií postupujú do celoeurópskeho kola
• Finančné odmeny pre prvých troch v každej kategórii
• Rekordná účasť v 5. ročníku
Bratislava
Počas slávnostného, no neformálneho večera v pražskom divadle Disk oznámili mená víťazov jednotlivých kategórií slovenského kola celoeurópskej súťaže študentov umeleckých škôl Young, Creative, Chevrolet. Jej piaty ročník sa nesie v znamení rekordnej účasti študentov z 24 krajín, ktorí celkovo odovzdali 1012 projektov v štyroch kategóriách. Pokiaľ ide o naše končiny, študenti z 12 krajín strednej a východnej Európy predložili porotcom 451 prác; študenti z troch slovenských vysokých škôl ich vytvorili 29. V kategória MÓDA bolo úlohou vytvoriť outfit na cestu autom podľa vašich snov v modeli Chevrolet podľa vášho výberu. Nezáleží na cieli cesty, úlohou je zachytiť ideálny zážitok z jazdy jazykom módy. Poradie: 1. Tatiana Turňová, 2. Petra Huraiová, 3. Alena Krčová, všetko študentky Fakulty architektúry Slovenskej technickej univerzity v Bratislave.
Chevrolet
Chevrolet je celosvetovo najväčšou značkou General Motors s ročným predajom vyše 4 milióny vozidiel vo vyše 140 krajinách. Je štvrtou najväčšou automobilovou značkou na svete pokiaľ ide o predaj a tiež jednou z celosvetovo najrýchlejšie rozvíjajúcich sa značiek. Vozidlá Chevrolet kombinujú výrazný dizajn, výkon, inovácie a praktické vlastnosti. Poskytujú vynikajúci pomer ceny a hodnoty. Značku založil v USA švajčiarsky imigrant Louis Chevrolet vo roku 1911, v roku 2011 oslávila svoju storočnicu. V rolu 2005 bola značka Chevrolet opäť uvedená v Európe. Má celkovo 2 500 predajných a servisných miest v západnej a strednej Európe. Európska ponuka značky Chevrolet obsahuje mestský automobil Spark, malý model Aveo sedan a hatchback, kompaktný model Cruze.