Výnimočná príťažlivosť modelov BMW radu 2 Active Tourer vynikne na veľkej ploche.

17.02.2022 08:25

Exclusive Wall s vizuálom nového modelu BMW radu 2 Active Tourer Plug-in hybrid zdobí fasádu nákupného centra Aupark v bratislavskej Petržalke.

Spoločnosť BMW Slovenská republika spustila novú reklamnú kampaň, ktorá upriamuje pozornosť na nový rodinný model BMW radu 2 Active Tourer.

Automobilka BMW potvrdzuje, že kreatívny prístup ku komunikácií má vo svojich génoch rovnako, ako schopnosť vytvárať špičkové prémiové automobily a to aj v segmente rodinných vozidiel. Aktuálnym príkladom je prémiový  Exclusive Wall s rozmermi 41,82 x 7,84 metra, ktorý zdobí priečelie nákupného centra Aupark v bratislavskej Petržalke. Vzhľadom na to, že popred nákupné centrum vedú viaceré významné dopravné komunikácie, ide o veľmi frekventované a z pohľadu množstva oslovených potenciálnych klientov aj komunikačne prémiové miesto.

 

Hlavný slogan „Zrodené pre rodinu“ upriamuje pozornosť na schopnosti vozidla, ktoré je v ponuke s benzínovým, naftovým aj plug-in hybridným pohonom. To znamená veľký vnútorný priestor, variabilitu a rozmerný batožinový priestor s objemom 470 – 1 455 litrov. V rámci ekologického prístupu sa na ploche nachádza zobrazená práve verzia s plug-in hybridným pohonom. Dve verzie plug-in hybridných modelov budú prvý raz vybavené technológiou BMW eDrive piatej generácie, ktorá zvýši ich dynamiku a poskytne im výrazne dlhší dojazd.

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode